بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با ملوان

دیدار حساس استقلال برابر ملوان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۷
دیدار حساس استقلال برابر ملوان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

استقلال در هفته های گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته و در چهار دیدار متوالی توانسته است که از سد حریفان خود عبور کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نظر می رسد که ریکاردو ساپینتو تمایلی به انجام تغییرات در ترکیب استقلال نداشته باشد.

به گزارش پارس فوتبال، استقلال در هفته های گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته و در چهار دیدار متوالی توانسته است که از سد حریفان خود عبور کند. آبی پوشان امروز در دیداری حساس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، باید به مصاف ملوانی بروند که کمتر از یک ماه پیش موفق به شکستش شده بودند.

برای دیدار امروز، به نظر می رسد که ساپینتو قصد نداشته باشد تغییرات چندانی در ترکیب تیمش ایجاد کند. تیم او در هفته های اخیر خوب و درخشان ظاهر شده و بازیکنان تیم نیز در وضعیت مطلوبی به سر می برند.

* سیدحسین بازگشت خوبی به ترکیب استقلال داشت و در دیدار هفته قبل برابر پیکان نیز دست به کلین شیت زد. هواداران نیز امیدوار هستند که کاپیتان بتواند در دیدار امروز نیز دروازه اش را بسته نگه دارد.

* حسین مرادمند از فهرست تیم برای دیدار امروز کنار گذاشته شده و بدین ترتیب ساپینتو چاره ای ندارد تا از رافائل سیلوا در کنار عارف غلامی استفاده کند و این دو بازیکن، زوج خط دفاعی تیم را تشکیل دهند.

* با وجود گلزنی صالح حردانی در دیدار هفته قبل برابر پیکان، اما ساپینتو همچنان از کوین یامگا در سمت راست خط دفاعی بهره خواهد برد. جعفر سلمانی نیز در سمت چپ زمین انجام وظیفه می کند.

* خط هافبک استقلال در هفته های اخیر، فراتر از حد انتظار ظاهر شده و طبیعی است که ساپینتو تصمیمی برای جابجایی میان آنها نداشته باشد. روزبه چشمی در فرم ایده آلی قرار دارد و آرش رضاوند نیز با گلزنی و پاس گل هایش، خوب و موثر ظاهر شده است. سعید مهری نیز در دیدارهای قبل آماده نشان داده است.

* مهدی قایدی آماده ترین بازیکن این روزهای استقلال است و طبیعی است که از ابتدا برای تیمش به میدان برود. محمد محبی از روزهای خوبش کمی فاصله گرفته، با این وجود او انتخاب نخست ساپینتو برای پست وینگر است.

* هر چند که ارسلان مطهری در دیدار با پیکان موفق به گلزنی نشد اما به حدی در بازی های قبلی خوب بوده که همچنان گزینه اول و آخر کادرفنی برای حضور در خط حمله باشد.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با ملوان:

سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – جعفر سلمانی – کوین یامگا – روزبه چشمی – سعید مهری – آرش رضاوند – محمد محبی – مهدی قایدی – ارسلان مطهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *