بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کاپیتان چلسی پس از مصدومیت هنوز زنده است + عکس

پیام سزار آسپیلیکوئتا به هوادارانش پس از بهبودی مصدومیت شدیدش در دیدار با ساوتهمپتون

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۹:۵۱
سزار آسپیلیکوئتا

سزار آسپلیکوئتا یک روز بعد از مصدومیت شدید صورت در جریان بازی با ساوتهمپتون، نشانه های خوبی از بهبودی را در خود بروز داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سزار آسپیلیکوئتا یک روز بعد از مصدومیت شدید صورت در جریان بازی با ساوتهمپتون، نشانه های خوبی از بهبودی را در خود بروز داد.

به گزارش پارس فوتبال، مصدومیت شدید کاپیتان چلسی، شکست مقابل ساوتهمپتون را برای آبی‌ها تلخ‌تر کرد. سزار آسپلیکوئتا در دقیقه 74 قصد دور کردن توپ داخل محوطه جریمه خودی را داشت اما پای سکو مارا به شدت با صورت او برخورد کرد و باعث شد تا این بازیکن بیهوش روی زمین بیافتد.

ستاره اسپانیایی چلسی به خاطر این برخورد شدید، نیاز به اکسیژن داشت و بعد از خروج سریع از زمین، نزدیک به ده دقیقه توسط کادر پزشکی هر دو تیم تحت درمان قرار گرفت. او سپس به بیمارستان منتقل شد تا مورد مداوای تخصصی قرار بگیرد.

چنین شرایطی باعث شد تا اعضای تیم چلسی و هوادارانش به شدت نگران شوند. با این وجود اما مدافع 33 ساله آبی ها با انتشاری عکسی در اینستاگرام خود، از بهبودی نسبی‌اش خبر داد.

سزار آسپیلیکوئتا عکسی از خود را منتشر کرد که باعث رفع نگرانی هواداران شد. او با انتشار عکسی خندان از روی تخت بیمارستان، تشکر خود و خانواده اش را از همه کسانی که پیگیر سلامتی‌اش بعد از اتفاق ناگوار بازی با ساوتهمپتون بودند، تشکر کرد.

سزار آسپیلیکوئتا

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *