بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گزینه های جانشینی پاتر در استمفوردبریج ؛ از زیدان تا انریکه

زیدان، پوچتینو، انریکه و سیمئونه نامزدهای هدایت چلسی در صورت برکناری گراهام پاتر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۰
چلسی

برخی رسانه‌های انگلیسی می‌گویند چلسی برنامه‌ریزی برای برکناری گراهام پاتر را آغاز کرده و چهار مربی سرشناس را به عنوان نامزدهای جانشینی او انتخاب کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برخی رسانه‌های انگلیسی می‌گویند چلسی برنامه‌ریزی برای برکناری گراهام پاتر را آغاز کرده و چهار مربی سرشناس را به عنوان نامزدهای جانشینی او انتخاب کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، نتایج بد چلسی با وجود هزینه‌های سرسام‌آور مالکان باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی کاسه صبر آنها را لبریز کرده است. رسانه‌های انگلیسی می‌گویند اخباری که از منابع نزدیک به باشگاه به گوش می‌رسد نشان می‌دهد احتمال برکناری پاتر بیش از هر زمان دیگری است.

چلسی هنوز تصمیم قطعی برای قطع همکاری با گراهام پاتر نگرفته، ولی ادامه شکست‌های این تیم ممکن است خیلی زود کار را به نقطه بدون بازگشت برساند. این رسانه‌ها می‌گویند چلسی برنامه‌ریزی برای زمانی که تصمیم بگیرد گراهام پاتر را اخراج کند آغاز کرده است و چهار مربی به عنوان نامزدهای جانشینی او انتخاب شده‌اند.

گفته می‌شود در فهرست نامزدهای سرمربی آینده چلسی نام زین‌ الدین زیدان، مائوریسیو پوچتینو، دیگو سیمئونه و لوئیس انریکه دیده می‌شود.

مائوریسیو پوچتینو و لوئیس انریکه که در حال حاضر بدون تیم هستند از شانس بیشتری برای انتخاب شدن به عنوان مربی آینده آبی ها برخوردارند. ولی مدیران این باشگاه با توجه به اینکه احتمال می‌دهند دیگو سیمئونه هم در آینده نزدیک از اتلتیکو مادرید جدا شود به جذب او علاقه نشان داده‌اند. زین‌الدین زیدان هم در این فهرست حضور دارد چرا که تاد بولی، مالک آمریکایی چلسی، علاقه زیادی به او دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *