بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کلیپ گل شاهکار ستاره پرسپولیسی در اروپا + سند

ماریتیمو 2 - 2 سانتا کلارا ؛ گلزنی علی علیپور

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۸:۵۸


ماریتیمو با گلزنی مهاجم ایرانی خود از شکست برابر سانتا کلارا نجات پیدا کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در یکی از مسابقات هفته سی و یکم لیگ برتر پرتغال، تیم سانتا کلارا که محمد محبی را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در استادیوم دِ سائو میگوئل در حالی مقابل ماریتیمو قرار گرفت که این تیم علی علیپور را در ترکیب و خط حمله‌اش داشت.

نیمه اول مسابقه با پیروزی ۲ بر صفر یاران محبی پایان پیدا کرد، اما در نیمه دوم ماریتیمو شکل هجومی‌تری گرفت و در حالی‌که یک گل مردود هم به ثمر رساند، با فشار حملات خود توسط مهاجم ایرانی‌اش به گل اول دست یافت.

علی علیپور که آخرین بار در هفته بیست و دوم لیگ برتر پرتغال دو گل به ثمر رسانده و پس از آن در هشت مسابقه متوالی نتوانسته بود دروازه حریفان ماریتیمو را باز کند، امشب موفق به انجام این کار شد و زمینه فرار تیمش از باخت مقابل یاران محبی را فراهم کرد.

ماریتیمو در دقیقه ۶۴ روی یک ضد حمله سریع از سمت چپ زمین نفوذی انجام داد که ارسال آندره فیلیپه به مقابل تیرک دوم را علی علیپور با ضربه سر شیرجه‌ای تبدیل به گل کرد.

یاران علیپور در دقیقه ۸۵ گل دوم و تساوی را زدند و پس از پنج دقیقه محمد محبی به ترکیب سانتا کلارا اضافه شد، اما در نهایت بازی با توقف این تیم مقابل ماریتیمو به پایان رسید.

علی علیپور


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *