بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رونمایی از جانشین ساپینتو در تمرینات استقلال

روی ماتا جایگزین ریکاردو ساپینتو در کادر فنی استقلال برای دیدار با ملوان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۷
روی ماتا جایگزین ریکاردو ساپینتو در کادر فنی استقلال برای دیدار با ملوان

روی ماتا دستیار پرتغالی ریکاردو ساپینتو بار دیگر وظیفه هدایت استقلال را در کنار زمین برعهده خواهد گرفت. ساپینتو فعلا محروم است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روی ماتا دستیار پرتغالی ریکاردو ساپینتو بار دیگر وظیفه هدایت استقلال را در کنار زمین برعهده خواهد گرفت.

به گزارش پارس فوتبال، محرومیت ریکاردو ساپینتو باعث شده دست کم سرمربی استقلال در دو بازی آینده تیمش مقابل ملوان(جام حذفی) و نساجی(لیگ برتر) کنار زمین حضور نداشته باشد. ساپینتو که در گذشته نیز محرومیت هایی را تجربه کرده، در غیاب خودش وظیفه هدایت تیم را در کنار زمین به روی ماتا و سایر دستیارانش سپرده است.

ماتا که خودش در بطن حواشی دیدار استقلال و پیکان بود و با مجتبی حسینی سرمربی خودروسازان هم درگیری پیدا کرد، حالا بار دیگر کنار زمین وظایف ساپینتو را برعهده خواهد گرفت.

این مربی پرتغالی در تمرین امروز استقلال هم نقش ویژه‌ای داشت. او اکثر مراحل تمرینی را زیر نظر گرفت و خود را برای هدایت آبی‌پوشان از کنار زمین آماده خواهد کرد.

مرد مورد اعتماد ساپینتو در بازی با ملوان در یک هشتم نهایی جام حذفی بار دیگر لب خط خواهد ایستاد و در غیاب ساپینتو وظایف او را انجام می دهد. البته که در بازی های گذشته ساپینتو از طریق هندزفری با نیمکت خود در ارتباط بود و نکات مد نظرش را به ماتا و سایر مربیان از روی سکو اطلاع می داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *