بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چراغ سبز سرمربی مطرح اروپایی برای حضور در تیم ملی ایران + جزئیات

پاکو خمز سرمربی تراکتور در واکنش به احتمال حضور در تیم ملی ایران : به قراردادهای کوتاه مدت علاقه دارم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۹

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال که چرا به جز رایو وایکانو در تیم‌های دیگر حضور کوتاه مدتی داشته و ممکن است حضور کوتاه مدت در تیم تراکتور منتهی به حضور در تیم ملی ایران شود ، پاسخی داد که می تواند چراغ سبزی برای حضور او در تیم ملی ايران تعبیر شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پاکو خمز سرمربی تراکتور در گفتگویی متفاوت با رسانه رسمی این باشگاه در رابطه با مسائل مختلف به صحبت پرداخت که قسمتی از این گفتگو درباره مدت قراردادهای دوران کاری وی جالب توجه بود. پاکو خمز به جز رایو وایکانو در سایر تیم هایی که مربیگری کرده است (مثل کوردوبا و لاس پالماس) قراردادی کوتاه مدت امضا کرده است.

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال که چرا به جز رایو وایکانو در تیم‌های دیگر حضور کوتاه مدتی داشته و ممکن است حضور کوتاه مدت در تیم تراکتور منتهی به حضور در تیم ملی ایران شود ، چنین پاسخ داد:

«من تعهدهای طولانی مدت را دوست ندارم چرا که این حضور بستگی به شرایط و نتایج دارد. دوست دارم درجایی که کار می کنم، بسیار خوشحال باشم و برای همین قراردادهایی می‌بندم که معمولا یک ساله است و اگر شرایط برای هردو طرف خوب باشد، تمدید می‌کنیم.»

وی ادامه داد:

«دو بار در لاس پالماس بودم و بعد به کروز آزول مکزیک رفتم و الان اینجا هستم. در تیم‌های مختلفی کار کرده‌ام. در هر جایی که بوده‌ام دوست داشتم، قرارداد کوتاه‌مدت باشد و بعد تمدید کنیم. برای من خیلی راحت‌تر است که قراردادم طولانی‌مدت باشد چرا که تضمینی برای آینده من است ولی ترجیحم این است که کوتاه باشد.»

سرمربی تراکتور در پایان افزود:

«من از اسپانیا می‌آیم، کشوری که در آن خیلی راحت مربیان را جا‌به‌جا می‌کنند و خیلی کم می بینید که یک مربی بیش از دو یا سه سال در تیمی بماند. اگر نتایج خوب نباشد، مربی اولین نفری است که تغییر می کند و به همین دلیل سعی می کنم کوتاه مدت ببندم تا راحت تر کار کنم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *