بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بزرگی تیم یک استقلالی در آسیا ثابت شد

میثم سلیمانی : فولاد ایران بازی با الغرافه را مثل یک تیم بزرگ تمام کرد

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰:۰۰
فولاد ایران 1 - 0 آهال ترکمنستان ؛ راه صعود شاگردان جواد نکونام هموار شد

میثم سلیمانی بازیکن پیشین فولاد مدعی شد که شاگردان جواد نکونام استقلالی بازی با الغرافه را مثل یک تیم بزرگ تمام کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکن پیشین تیم فوتبال فولاد خوزستان می گوید انتظار می رفت که شاگردان نکونام بتوانند به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

میثم سلیمانی درباره بازی تیم فولاد مقابل الغرالفه، اظهارکرد:

فولاد بازی را خیلی خوب شروع کرد و به نظرم این بازی را عالی و مثل یک تیم با تجربه و بزرگ تمام کرد. شاگردان نکونام در این دیدار خیلی زود به گل رسیدند و البته نباید فراموش کنیم که شاه عباسی یک گل صد درصدی را از حریف روی خط دروازه درآورد و باید به این دفاع تبریک گفت.

وی درباره گله مندی نکونام از عملکرد برخی بازیکنانش در بازی با الغرافه، افزود:

تمام استرس و فشارها روی دوش سرمربی تیم است و این که در هر بازی از عملکرد یکی دو بازیکن هم ناراضی باشد طبیعی است اما به نظرم در پنج بازی گذشته تمام بازیکنان فولاد عملکرد خوبی داشته اند و با تمام وجود بازی کرده اند. آن ها با این نوع بازی دل یک ایران، هواداران و تمام مردم خوزستان را شاد کردند.

بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:

به نظرم از روزی هم که پاتوسی به تیم اضافه شده است،در بازی گذشته گل زد و در بازی با الغرافه نیز یک پاس گل عالی به شیمبا داد که تبدل به گل شد. باید به این دو بازیکن تبریک گفت و به نظرم از بهترین های فولاد هستند.

وی با اشاره به فشردگی لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد:

با توجه به این که بازی ها هر سه روز یک بار است و بازی ها در هوای گرم و با رطوبت بالا عربستان برگزار می شود فولاد تا به این جا به خوبی ریکاوری شده است اما نگه داشتن بازیکنان در چنین وضعیتی بسیار  سخت است. فولاد در ادامه نیز به ریکاوری خوبی نیاز د ارد و مطمئنا جواد نکونام از تجربه کافی برخوردار است و می تواند تیم را به وضعیت مناسب برساند و واقعا در این زمینه دغدغه ای وجود ندارد. امیدوارم فولاد در مرحله بعد نیز مثل مرحله اول ظاهر شود.

سلیمانی درباره صعود فولاد به مرحله بعدی این رقابت ها نیز گفت:

اگرچه فوتبال قابل پیش بینی نیست و فولاد در گروه سختی قرار دارد اما من از روز اول دلم روشن بود که فولاد می تواند صعود کند زیرا حضور گرشاسبی در راس مدیریت تیم و جواد نکونام در راس کادرفنی تیم و نوع برنامه ریزی که برای موفقیت فولاد دارند، دل گرم کننده بود و انتظاری جز صعود وجود نداشت.

وی با بیان این که فولاد در ادامه این مسیر کار سختی دارد، خاطر نشان کرد:

باید به جواد نکونام که خودش و تیمش عملکرد بسیار خوبی  داشته اند، تبریک گفت.نکونام به خوبی تمام رقبا را آنالیز کرده بود و برای تمام بازی ها برنامه داشت و به نتیجه مطلوب هم رسید و همین نوع آنالیز می تواند به فولاد برای موفقیت در مرحله بعد نیز کمک کند. ضمن این که فعل خواستن در تیم فولاد به درستی صرف شده است و این تم خوشبختانه از انگیزه بالایی برای صعود به مراحل بالاتر برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *