بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بیانیه فدراسیون فوتبال اسپانیا درباره اتهامات به بارسلونا

فدراسیون فوتبال اسپانیا : از روز گذشته دپارتمان امانت تحقیقات مستقلی را در خصوص باشگاه بارسلونا و این پرونده آغاز کرده است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۰
بارسلونا

فدراسیون فوتبال اسپانیا در خصوص حواشی به وجود آمده پیرامون باشگاه بارسلونا و یکی از اعضای کمیته داوران، بیانیه‌ای منتشر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فدراسیون فوتبال اسپانیا در خصوص حواشی به وجود آمده پیرامون باشگاه بارسلونا و یکی از اعضای کمیته داوران، بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش پارس فوتبال، چند رسانه اسپانیایی از روز گذشته در گزارش‌هایی اعلام کردند باشگاه بارسلونا در فاصله سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ روی هم‌ رفته مبلغی معادل یک میلیون و ۴۰۰ هزار یورو به حساب انریکز نگریرا، نایب‌رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، واریز کرده است. موضوعی که جنجال و حواشی زیادی به راه انداخته و حالا باعث شده تا فدراسیون فوتبال اسپانیا بیانیه‌ای در این خصوص منتشر کند.

در این بیانیه آمده است:

۱- پس از انتخابات فدراسیون فوتبال اسپانیا در سال ۲۰۱۸ و روی کار آمدن تیم مدیریت جدید آقای انریکز نگریرا از سمت خود در کمیته داوران عزل شد.

۲- فدراسیون فوتبال اسپانیا به موضوع تعارض منافع تاکید ویژه‌ای داشته و طی اطلاعیه گسترده آن را به اعضای کمیته‌های انضباطی و داوران اعلام کرده و به هر کدام وظایف خود را اعلام کرده است. در آن اطلاعیه اعلام شده که دریافت هر آنچه غیر از حقوق دریافتی از فدراسیون که مرتبط با فوتبال باشد، مصداق تعارض منافع و خلاف قانون است. این اطلاعیه به امضای تمامی اعضا رسیده است.

۳- از روز گذشته دپارتمان امانت فدراسیون فوتبال اسپانیا تحقیقات مستقلی را در خصوص باشگاه بارسلونا و این پرونده آغاز کرده است.

۴- فدراسیون فوتبال اسپانیا موافقت کرد در مراحل قضایی که برای بررسی این پرونده انجام می‌شود، حضور داشته باشد.

۵- به محض اینکه اطلاعات قابل استنداد به دست آید، فدراسیون فوتبال اسپانیا اقداماتی که در چهارچوب قانون باشد را انجام می‌دهد و طبق آن حرکت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *