بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار آنچلوتی به رسوایی جدید بارسلونا

آنچلوتی درخصوص شایعات پرداخت پول بارسلونا به کمیته داوران : حاضر نیستم حرفی بزنم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۹

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید ضمن قدردانی از عملکرد بازیکنانش حاضر نشد درخصوص شایعات پرداخت پول بارسلونا به کمیته داوران حرفی بزند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لالیگا به مصاف الچه رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 0-4 از سر راه بردارد.
مارکو آسنسیو گل اول این تیم را به ثمر رساند، کریم بنزما دو گل از روی نقطه پنالتی زد تا به روبرت لواندوفسکی نزدیک شده باشد و لوکا مودریچ هم به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد و گل زیبایی را وارد دروازه حریف کرد.
آنچلوتی پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:

«این که اعتماد به نفس بیش از حد نداشته باشید همیشه خوب است. وقتی 0-3 برنده هستید و در زمین آرام می‌گیرید، ممکن است به دردسر بیفتید. عطش ما برای پیروزی در حال افزایش است. ما باید با همین پویایی و انگیزه و تعهد به مسیرمان ادامه دهیم.»

سرمربی رئال مادرید با تمجید از عملکرد مودریچ گفت:

«او برای من و همه بازیکن مهمی است. همه در حال حاضر بسیار مهم هستند. من نمی‌توانم مدام از یک ترکیب ثابت استفاده کنم. باید سیستم چرخشی را به کار بگیرم. حقیقت این است که تونی کروس هم بارها نیمکت‌نشین شده و پس از ورود به زمین گل زده و امشب مودریچ هم همین کار را کرد. آن‌ها هیچ مشکلی در حضور در میدان در دیدارهای مختلف ندارند و من هستم که باید با توجه به مصدومیت و خستگی بازیکنان تصمیم بگیرم.»

او در پاسخ به سؤالی درباره رسوایی پرداخت پول بارسا به کمیته داوران اسپانیا اضافه کرد:

«من عذرخواهی می‌کنم اما حاضر نیستم به این سوال پاسخ دهم و در این باره صحبتی ندارم چون موضوع بسیار پیچیده‌ای است.»

این مربی ایتالیایی همچنین درباره تمدید قرارداد مارکو آسنسیو اظهار داشت:

«او فعلا قرارداد دارد و این چیزی نیست که برای من مهم باشد چون ما این فصل چالش‌های مهم بسیاری داریم. چیزی که در حال حاضر برایم مهم است این است که او همچنان به همین نمایش خوب ادامه دهد و در نهایت این باشگاه است که در زمینه قراردادها تصمیم می‌گیرد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *