بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درآمد فیفا از حق پخش تلویزیونی ؛ هوش از سرتان می پرد!

درآمد ۷ میلیارد و ۵۶۸ میلیون دلاری فیفا از حق پخش تلویزیونی فوتبال جهان طی سال های 2019 تا 2022

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۰
فیفا

پس از سپری شدن حدود دو ماه از جام جهانی ۲۰۲۲ فیفا میزان درآمدهای خود در دوره مالی چهار ساله تا پایان بازی‌ها در قطر را مشخص کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فدراسیون بین‌المللی فوتبال فیفا میزان درآمد خود در دوره مالی گذشته تا پایان جام جهانی را اعلام کرد.

به گزارش پارس فوتبال، پس از سپری شدن حدود دو ماه از جام جهانی ۲۰۲۲ فیفا، میزان درآمدهای خود در دوره مالی چهار ساله تا پایان بازی‌ها در قطر را مشخص و به‌صورت رسمی اعلام نمود.

فیفا روز سه‌شنبه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد مجموع درآمدهای خود در دوره چهار ساله بین ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲ افزایش قابل توجهی نسبت به گذشته داشته و به ۷ میلیارد و ۵۶۸ میلیون دلار رسیده است.

فدراسیون جهانی فوتبال ضمن اینکه اعلام کرد میزان درآمدهایش در دوره اخیر نسبت به یک دوره پیش از آن یک میلیارد دلار افزایش یافته، تأکید نمود بیشترین سهم از درآمد ۵.۷۶۹ میلیارد دلاری را از حاصل فروش حق پخش تلویزیونی داشته است.

فیفا انتظار دارد در دوره مالی بعدی بین سال ۲۰۲۳ تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ باز هم افزایش درآمد داشته باشد و بتواند به درآمد ۱۱ میلیارد دلاری برسد.

در حالی این آمار و ارقام از سوی فیفا منتشر می‌شود که هنوز در فوتبال ایران درآمدی برای فدراسیون فوتبال یا باشگاه‌ها به‌خاطر حق پخش تلویزیونی یا دیگر درآمدهای خاص که رقم قابل توجهی باشد، به ثبت نرسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *