بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رونالدو می تواند در جام باشگاه های جهان حاضر شود؟

حضور کریستیانو رونالدو در جام باشگاه های جهان 2023 در صورت قهرمانی النصر در لیگ عربستان و عدم قهرمانی عربستانی ها در آسیا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۵
کریستیانو رونالدو

با برگزاری جام باشگاه‌های جهان 2023 در عربستان، کریستیانو رونالدو نیز برای حضور در این رقابت‌ها شانس خواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با برگزاری جام باشگاه‌ های جهان 2023 در عربستان، کریستیانو رونالدو نیز برای حضور در این رقابت‌ها شانس خواهد داشت.

به گزارش پارس فوتبال، فیفا عصر امروز اعلام کرد که عربستان سعودی میزبان دوره بعدی جام باشگاه‌ های جهان خواهد بود که از 12 تا 22 دسامبر 2023 برگزار می‌شود تا با میزبانی عربستان از این مسابقات، کریستیانو رونالدو نیز برای حضور در جام باشگاه‌های جهان شانس داشته باشد.

با این حال، حضور رونالدو در جام باشگاه‌های جهان مشروط به این است که النصر عنوان قهرمانی لیگ عربستان را کسب کند و همچنین هیچکدام از تیم‌های عربستانی در نسخه فعلی لیگ قهرمانان آسیا قهرمان نشوند.

دلیل این مسئله این است که قوانین فیفا از حضور دو تیم از یک کشور در جام باشگاه‌های جهان جلوگیری می‌کند؛ اتفاقی که در نسخه قبلی پس از قهرمانی الوداد در لیگ قهرمانان آفریقا رخ داد و با برگزاری مسابقات در مراکش، نایب قهرمان آفریقا، الاهلی مصر، در لیست تیم‌های شرکت‌کننده قرار گرفت.

در حال حاضر تیم‌های الهلال، الشباب و الفیصلی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و اگر یکی از این تیم‌ها عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کند، در جام باشگاه‌های جهان نیز شرکت می‌کند و رویای النصر برای حضور در این مسابقات از بین خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *