بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خوشحالی یک پرسپولیسی بابت باخت شاگردان گل‌محمدی

خوشحالی داود فنایی از برد هوادار مقابل پرسپولیس

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۲

مربی سابق دروازه‌بان‌های پرسپولیس و دستیار ساکت الهامی در هوادار یکی از چهره‌های ویژه نبرد دیروز دو تیم در ورزشگاه آزادی بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داود فنایی که چند هفته‌ای می‌شود به محمدرضا خالدآبادی دروازه‌بان سابق تیم جوانان پرسپولیس برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی هوادار اعتماد کرده، دیروز پس از گل دقیقه 87 جواد محمدی به علیرضا بیرانوند، به همراه سایر نیمکت‌نشینان هوادار شادی ویژه‌ای انجام داد و مشت خود را به به سمت سکوهای ورزشگاه آزادی گره کرد تا نشان دهد این 3 امتیاز و برتری مقابل تیم سابق خود – که زمانی به عنوان دروازه‌بان و مربی دروازه بان هم در آن حضور داشت – چقدر بااهمیت بوده است.

داود فنایی که به عنوان دروازه‌بان و همچنین مربی سابقه قهرمانی های زیادی با پرسپولیس در لیگ آزادگان و لیگ برتر را دارد و فصل گذشته بعد از انتقادهای صورت گرفته از او در فضای مجازی، مجبور به جدایی از پرسپولیس شد، چهره ویژه نیمکت هوادار در بازی روز گذشته بود و در تصاویری که علیرضا زینلی عکاس پایگاه خبری فوتبالی از او گرفته، کاملا مشخص است که چقدر بابت پیروزی مقابل تیم سابقش، خوشحال است.

در پایان بازی و زمانی که مربی گلرهای هوادار قصد خروج از ورزشگاه را داشت، خبرنگار از او درباره شادی ویژه‌اش سوال کرد که فنایی ترجیح داد پاسخی به این سوال ندهد و با چشمهایش و نگاه به جلو با سکوتش، پاسخ سوالها را بدهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *