بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تمجید ویژه مربی سرشناس ایتالیایی از آنچلوتی : او بهترین است

فابیو کاپلو : آنچلوتی قطعا بهترین مربی تاریخ فوتبال ایتالیاست

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۱
فابیو کاپلو

فابیو کاپلو معتقد است کارلو آنچلوتی بدون هیچ شک و تردیدی بهترین مربی تاریخ فوتبال ایتالیاست و تیم ملی برزیل بهترین پایان برای دوران مربیگری او خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فابیو کاپلو معتقد است کارلو آنچلوتی بدون هیچ شک و تردیدی بهترین مربی تاریخ فوتبال ایتالیاست و تیم ملی برزیل بهترین پایان برای دوران مربیگری او خواهد بود.

به گزارش پارس فوتبال، کارلو آنچلوتی شنبه شب در مراکش توانست با رئال به نهمین جام خود با باشگاه مادریدی دست پیدا کند. رئال با هدایت او فاتح جام باشگاه های جهان شد و افتخارات کارلتو با این باشگاه در دومین مقطع حضورش به پنج رسید. او بین سال های 2013 تا 2015 نیز با رئال چهار جام برده بود. کارلتو تنها مربی‌ای است که در تمام لیگ های معتبر اروپایی توانسته قهرمان شود. او با بایرن، میلان، رئال، چلسی و پی اس جی قهرمان لیگ شده و سابقه فتح چهار چمپیونزلیگ به عنوان مربی با میلان و رئال را نیز دارد.

فابیو کاپلو معتقد است آنچلوتی بهترین مربی تاریخ فوتبال ایتالیاست:

از نظر من در این هیچ بحثی نیست. آنچلوتی در همه لیگ های معتبر توانسته قهرمان شود و این اصلا کار ساده ای نیست. کدام مربی ایتالیایی توانسته چنین افتخاراتی کسب کند؟ آنچلوتی قطعا بهترین مربی تاریخ فوتبال ایتالیاست. او بزرگترین و بهترین است.

کاپلو ادامه داد:

قبول هدایت تیم ملی برزیل می تواند بهترین پایان برای دوران مربیگری آنچلوتی باشد. همانطور که این اتفاق برای من با مربیگری تیم ملی انگلیس رخ داد. البته هدایت یک تیم ملی کاملا متفاوت با تیم باشگاهی است ولی آنچلوتی می تواند از پس این کار هم بر بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *