بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های چشمگیر گزینه خرید بارسلونا از بوندس لیگا + فیلم

مهارت های برتر اندیکا در فرانکفورت 2022/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۱


بارسلونا و ایوان اندیکا با یکدیگر به توافق شخصی رسیده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ایوان اندیکا از آنجایی که تمایلی به تمدید قراردادش با آینتراخت فرانکفورت ندارد، به نظر می‌رسد بارسلونا محتمل‌ترین مقصد او پس از جدایی از عقاب‌ها باشد.

به گزارش کریستوفر میچل از اشپورت آینس، بارسلونا و ایوان اندیکا بر سر قرارداد اولیه با یکدیگر برای پیوستن این مدافع 23 ساله به این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش‌رو با یکدیگر به توافق رسیدند.

با این حال هنوز احتمال وقوع این انتقال صد درصد نیست زیرا بارسلونا در اوایل ماه مارس در این‌باره تصمیم خواهد گرفت و اندیکا نیز در حال حاضر منتظر پاسخ کاتالان‌ها است.

قرارداد اندیکا با آینتراخت فرانکفورت در پایان فصل به اتمام می‌رسد و او می‌تواند در یک انتقال رایگان به هر باشگاهی بپیوندد. همچنین باشگاه‌های علاقه‌مند نیز از هم اکنون به طور آزادانه می‌توانند با این بازیکن فرانسوی مذاکره کنند.

اندیکا در سال 2018 از اوسر فرانسه با مبلغ 5.5 میلیون یورو به آینتراخت پیوست. او در این مدت تبدیل به یکی از بازیکنان کلیدی خط دفاع این تیم آلمانی شده است اما اخیراً کمی افت کرده و دیگر آمادگی که پیش از جام جهانی 2022 قطر را داشت، ندارد.

گفتنی است در کنار بارسلونا، باشگاه‌هایی مانند یوونتوس، میلان، اینتر، آرسنال نیز به این مدافع میانی علاقه‌مند هستند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *