بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رکورد شگفت انگیز رئال مادرید در دهه اخیر ؛ بی رقیب + عکس

رئال مادرید پیشتاز تیم های اروپایی با کسب 14 جام مختلف از سال 2014

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۵
رئال مادرید

رئال مادرید از سال 2014 توانسته 14 جام بین‌المللی کسب کند و هیچ باشگاهی حتی نزدیک به آن هم نشده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید از سال 2014 توانسته 14 جام بین‌المللی کسب کند و هیچ باشگاهی حتی نزدیک به آن هم نشده است.

به گزارش پارس فوتبال، رئال مادرید شنبه شب بار دیگر بر بام دنیا ایستاد و توانست برای پنجمین بار فاتح جام باشگاه‌ های جهان شود. از 18 فینال اخیری که رئال در آنها حضور داشته، تنها یک بار در سال 2018 برابر اتلتیکو در سوپرجام اروپا شکست خورد (4-2) و در تمام فینال‌های دیگر خود برنده شده است.

رئال مادرید

از سال 2014 نیز رئال مادرید یک آمار فوق‌العاده دیگر به ثبت رسانده است: کسب 14 جام بین‌المللی. تیم‌های دوم و سوم در این رده‌بندی چلسی و سویا با چهار جام هستند که فاصله‌ای آشکار با رئال مادرید دارند.

در واقع گل دقیقه 93 سرخیو راموس در فینال لیگ قهرمانان 2014 لیسبون برابر اتلتیکو، تاریخ را برای رئال تغییر داد. کهکشانی‌ها به لادسیما رسیدند و از آن پس دیگر غیرقابل‌مهار بوده‌اند. پنج لیگ قهرمانان اروپا پنج جام باشگاه‌های جهان و چهار سوپرجام اروپا حاضر کار رئال در رقابت‌های بین‌المللی از سال 2014 بوده است.

رئال مادرید

در همین مقطع، بارسلونا توانسته سه جام کسب کند (لیگ قهرمانان، سوپرجام اروپا و جام باشگاه‌های جهان در سال 2015). پی‌اس‌جی و سیتی با هزینه‌های میلیاردی در 9 سال گذشته حتی یک جام بین‌المللی هم ندارند. در این فهرست یازده تیمی، بارسا، لیورپول و بایرن سه جام بین‌المللی کسب کرده‌اند. اتلتیکو دو جام و تیم‌های منچستریونایتد، ویارئال، فرانکفورت و رم نیز یک جام دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *