بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اقدام ارزشمند بارسلونا به یاد قربانیان زلزله سوریه و ترکیه + عکس

حمایت بارسلونا از قربانیان زلزله سوریه و ترکیه

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۲
بارسلونا ؛ حمایت بارسلونا از قربانیان زلزله سوریه و ترکیه

بازی بارسلونا و ویارئال به یاد قربانیان اخیر زلزله ترکیه و سوریه آغاز شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا در یکی از بازی های هفته بیست و یکم لالیگا تداوم روند بردهای خود و تحکیم صدرنشینی در خانه ویارئال به برد یک بر صفر رسید؛ این دیدار از ساعت 23:30 و به یاد قربانیان اخیر زلزله ترکیه و سوریه انجام شد.

باشگاههای بزرگ اروپایی طی روزهای اخیر کمک های زیادی به زلزله زدگان اخیر ترکیه و سوریه ارسال کرده اند و در بازی های مختلف نیز به یاد آن ها بوده اند. بازیکنان دو تیم بارسلونا و ویارئال در جریان مراسم آغازین بازی، عکسی دسته جمعی کنار یک نوشته حمایتی از قربانیان این حادثه ثبت کردند.

بازیکنان بارسلونا همچنین تیشرتی را در ابتدای بازی به تن داشتند که روی آن نوشته شده بود:

حمایت از قربانیان زلزله ترکیه و سوریه. پیش از به صدا در آمدن سوت شروع این دیدار نیز شاهد یک دقیقه سکوت به یاد قربانیان حادثه یاد شده بودیم.

زمین لرزه اخیر خسارت بیشتری در کشور ترکیه به جای گذاشه و طبق آخرین گزارش ها نزدیک به 30 هزار نفر جان خود را در این حادثه از دست داده اند. سوپر لیگ فوتبال ترکیه نیز به خاطر این اتفاق دردناک به حالت تعطیل درآمده است.

بارسلونا ؛ حمایت بارسلونا از قربانیان زلزله سوریه و ترکیه بارسلونا ؛ حمایت بارسلونا از قربانیان زلزله سوریه و ترکیه بارسلونا ؛ حمایت بارسلونا از قربانیان زلزله سوریه و ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *