بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیام مهم امباپه قبل از دیدار با بایرن مونیخ + عکس

امباپه : بیایید قوی و متحد بمانیم. اینجا پاریس است

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۳
پی اس جی ؛ امباپه : بیایید قوی و متحد بمانیم. اینجا پاریس است

کیلیان امباپه پس از شکست دیشب پی‌اس‌جی برابر موناکو و در آستانه بازی با بایرن در لیگ قهرمانان، تیم را دعوت به اتحاد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پی اس جی  این هفته‌ها اصلا شرایط خوبی ندارد و این بحران در بدترین زمان ممکن نیز رخ داده است. پاریسی‌ها سه‌شنبه شب پذیرای بایرن از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان هستند، در حالی‌ که دو بازی اخیر خود را باخته‌اند.

پی اس جی  در یک هشتم نهایی جام حذفی به مارسی باخت و در لیگ 3-1 مغلوب موناکو شد.خبر خوب برای پی‌اس‌جی اینکه در بازی مقابل بایرن، لئو مسی و مارکو وراتی می‌توانند به ترکیب برگردند، اما کیلیان امباپه همچنان مصدوم است و به بازی رفت نخواهد رسید.

مهاجم فرانسوی باید مانند بازی‌های اخیر از روی سکوها تیمش را تشویق کند و امیدوار باشد که برای بازی برگشت به بهترین فرم خود برسد.

واضح است که امباپه از مصدومیت و دوری از میادین رنج می‌برد، به خصوص که تیم این هفته‌هاست در غیاب او خوب نتیجه نمی‌گیرد و بازی بسیار حساس برابر بایرن نیز در پیش است.

امباپه پس از شکست پی‌اس‌جی برابر موناکو، عکس زیر را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:

«بیایید قوی و متحد بمانیم. اینجا پاریس است.»

پی اس جی ؛ امباپه : بیایید قوی و متحد بمانیم. اینجا پاریس است

این پیام به خصوص پس از انتشار اخباری در مورد درگیری و تنش درون رختکن تیم پس از شکست از موناکو، بازتاب زیادی داشته و در فرانسه از آن به عنوان پیام هشدار و بیدارباش امباپه برای هم‌تیمی‌هایش تعبیر کرده‌اند. کیلیان خواهان اتحاد هر چه بیشتر در رختکن است و نمی‌خواهد تیم در آستانه جدالی حساس دچار دودستگی شود. او رویای قهرمانی با پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان را دارد و این حواشی می‌تواند مانعی در راه رسیدن به هدف بزرگ او و پاریسی‌ها باشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *