بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ناپولی 3-0 کرمونزه ؛ تخت گاز تا اسکودتو

پیروزی بی دردسر ناپولی برابر کرمونزه در سری آ با 3 گل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۰
پیروزی بی دردسر ناپولی برابر کرمونزه در سری آ با 3 گل

ناپولی در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 3-0 کرمونزه را شکست بدهد. این همان تیمی بود که ناپلی ها را از کوپا ایتالیا حذف کرده بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ناپولی در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 3-0 کرمونزه را شکست بدهد.

به گزارش پارس فوتبال، شاگردان لوچانو اسپالتی که ماه قبل با شکست مقابل کرمونزه در ضربات پنالتی، از رقابت‌های کوپا ایتالیا حذف شده بودند، دیشب با ارائه نمایشی برتر با سه گل به پیروزی رسیدند و فاصله شان با تیم دوم جدول سری A را به 16 امتیاز افزایش دادند.

در این دیدار امشب تنها 22 دقیقه طول کشید تا ناپولی به گل اول برسد. روی یک ارسال از سمت راست، توپ با دفع ناقص مدافع کرمونزه در سمت مقابل به کویچا کواراتسخلیا رسید و او هم با بعد از ورود به محوطه جریمه، با یک حرکت عرضی خوب و ضربه ای دیدنی، دروازه حریف را باز کرد.

ناپلی‌ها در نیمه اول موقعیت‌های دیگری هم برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

پیروزی بی دردسر ناپولی برابر کرمونزه در سری آ با 3 گل

برتری تیم اسپالتی در نیمه دوم هم ادامه داشت و سرانجام این تیم در دقیقه 65 به گل دوم رسید. روی یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه کرمونزه بود که توپ روی تیر دوم به کیم مین جائه، مدافع کره‌ای ناپولی، رسید و ضربه سر او به دهانه دروازه را ویکتور اوسیمن با یک بغل پای ساده تبدیل به گل کرد.

بعد از این گل هم باز این بازیکنان ناپولی بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند و در دقیقه 79 به گل سوم رسیدند. پاس خوب جیووانی دی‌لورنزو درون محوطه جریمه به الیف الماس رسید و او هم با یک شوت دقیق کار را تمام کرد.

پیروزی بی دردسر ناپولی برابر کرمونزه در سری آ با 3 گل

بازی در نهایت با همین سه گل به پایان رسید تا ناپولی با 59 امتیاز از 22 بازی، مقتدرانه در صدر قرار بگیرد. نزدیک ترین تعقیب کننده این تیم اینتر است که با 43 امتیاز از 21 بازی بالاتر از آتالانتا، رم و میلان قرار دارد که همگی از 22 بازی، 41 امتیاز دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *