بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های ناب ستاره همه کاره رئال مادرید ؛ این فده والورده شگفت انگیز + فیلم

گل ها و مهارت های برتر والورده رئال مادرید 2022/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۰


گل ها و مهارت های برتر والورده رئال مادرید 2022/2023 را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما گل ها، پاس گل ها و مهارت های برتر فده والورده در باشگاه رئال مادرید فصل 2022/2023 را آماده کرده ایم.


رئال مادرید  با برتری 5-3 برابر الهلال توانست برای پنجمین بار فاتح جام باشگاه‌های جهان شود. فده والورده و وینیسیوس در این بازی دبل کردند و کریم بنزما هم یک گل به ثمر رساند.

در پایان رقابت‌ها والورده جایزه توپ نقره‌ای را کسب کرد و پس از وینیسیوس دومین بازیکن برتر بازی‌ها معرفی شد. والورده که به نظر می‌رسد پس از یک دوره افت، حالا به روزهای خوبش برگشته، به خبرنگاران گفت:

«بسیار خوشحالم. هم برای دو گلی که زدم و هم برای قهرمانی. جام باشگاه‌های جهان برای ما بسیار مهم بود و حالا یک جام دیگر با رئال کسب کرده‌ام. البته باید بگویم بیشتر از قهرمانی از شنیدن یک خبر دیگر خوشحال شدم. همسرم قبل از بازی به من گفت برای دومین بار پدر خواهم شد و باید بگویم خوشحالی‌ام حالا مضاعف است.»

فده حالا در رئال یازده گل به ثمر رسانده و به این ترتیب به قولی که به آنچلوتی داده بود نیز عمل کرد. کارلتو از او خواسته بود حداقل 10 گل در فصل جاری بزند و در غیر این صورت کارت مربیگری‌اش را پاره خواهد کرد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *