بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اقدام زشت بازیکن الغرافه ؛ موهای سر مریدی را کند + تصاویر

کشیده شدن موهای سر سینا مریدی توسط بازیکن الغرافه قطر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۰
برخورد بازیکن الغرافه با سینا مریدی

حرکت عجیب بازیکن الغرافه قطر که اقدام به کشیدن موهای سر سینا مریدی کرد، از دید داور ژاپنی بازی دیشب دور ماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حرکت عجیب بازیکن الغرافه قطر که اقدام به کشیدن موهای سر سینا مریدی کرد، از دید داور ژاپنی دور ماند.

به گزارش پارس فوتبال، دیدار فولاد و الغرافه که با پیروزی یک بر صفر نماینده ایران و قطعی شدن صعود این تیم همراه بود، با وجود اینکه گل کم داشت اما تنش و اتفاقات عجیب زیادی در خود جای داده بود.

در حالی که فولاد با گل دقیقه 15 شیمبا از حریف پیش افتاده بود و تلاش شاگردان استراماچونی در 90 دقیقه و بیش از 8 دقیقه وقت تلف شده نیمه دوم، حاصلی به همراه نداشت، شاهد اخراج دو بازیکن تیم قطری بودیم و خطای عجیب یک بازیکن دیگر این تیم هم از چشم داور دور ماند.

هشت دقیقه وقت اضافه به پایان رسیده بود اما بازی همچنان جریان داشت که سینا مریدی با یک تکل نسبتا خشن در نیمه زمین حریف، مهدی طاهرات را نقش بر زمین کرده و از ضدحمله سریع قطری ها جلوگیری کرد.

داور که در چند قدمی صحنه قرار داشت، بلافاصله به نشانه خطا در سوت خود دمیده و بی درنگ کارت زرد به مریدی نشان داد. ریوجی ساتو با وجود اینکه چند قدم با صحنه فاصله داشت و به خوبی ناظر اتفاقات بود اما یک تخلف آشکار را در عین ناباوری ندید و شاید هم از آن گذشت تا از هر گونه تنش احتمالی جلوگیری کند.

مریدی و طاهرات بعد از خطای بازیکن فولاد روی زمین افتادند؛ مهدی در حین زمین افتادن طی اقدامی عجیب و دور از ذهن با دست راست موهای سر سینا را گرفته و برای چند لحظه آنرا کشید. بازیکن فولاد که از این حرکت به درد آمده و در عین حال متعجب شده بود، نگاهی جالب به طاهرات انداخت اما هیچ اعتراضی به تصمیم داور انجام نداده و خیلی سریع به زمین خودی برگشت.

برخورد بازیکن الغرافه با سینا مریدی

در این تصویر، فاصله داور ژاپنی با صحنه را مشاهده می کنید. او چند قدم با دو بازیکن فاصله داشت و مشخص نیست که چگونه حرکت طاهرات را ندید!

برخورد بازیکن الغرافه با سینا مریدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *