بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تب و تاب یکصد دقیقه ای نکو برای صعود درخشان فولاد + تصاویر

تلاش جواد نکونام لب خط در طول دیدار فولاد خوزستان و الغرافه قطر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۰
فولاد خوزستان در آسیا

جواد نکونام برای پیروزی فولاد خوزستان برابر الغرافه قطر و صعود به دور بعدی، یکصد دقیقه پرالتهاب را سپری کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جواد نکونام برای پیروزی فولاد خوزستان برابر الغرافه قطر و صعود به دور بعدی، یکصد دقیقه پرالتهاب را سپری کرد.

به گزارش پارس فوتبال، پس از قهرمانی در جام حذفی سال گذشته و پیروزی در دیدار سوپرجام فوتبال ایران، جواد نکونام به دنبال کسب موفقیت با فولاد در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بود که این سرمربی جوان به هدف خود رسید و قرمزهای خوزستانی را به دور بعدی این پیکارها رساند.

نکونام که در دیدار نخست برابر الغرافه با بدشانسی مواجه شده و تیمش در دیداری که نسبت به حریف برتر بود به تساوی رضایت داده بود، در سومین نبرد خود با آندره آ استراماچونی به دنبال پیروزی برابر این سرمربی ایتالیایی بود. جایی که نکو نخستین بار با استرا به عنوان سرمربی استقلال و مرتبه دوم نیز در همین لیگ قهرمانان روی نیمکت الغرافه به تساوی رسیده بود و سرانجام در گام سوم سرمربی سابق اینتر میلان را مغلوب کرد.

می توان گفت که جواد نکونام در راه طولانی مربیگری که پیش روی خود دارد، با موفقیت هایی که در یک سال گذشته به دست آورده، نشان داده که می تواند همچون دوران بازیگری در این عرصه نیز توانایی های خودش را به نمایش گذاشته و روی او حساب ویژه ای باز کرد.

یکی از نکات جالب در دیدار شب گذشته فولاد و الغرافه حضور فعال نکو در کنار خط بود. سرمربی جوان فولادی ها که عطش زیادی برای کسب پیروزی داشت، کنار زمین آرام و قرار نداشت و با احتساب وقت های اضافه، بیش از یکصد دقیقه در کنار زمین مشغول هدایت شاگردانش بود تا یک پیروزی مهم را از آن خود کند.

فعالیت نکونام و حرص و جوش خوردن های او در کنار زمین به حدی بالا بود که حتی برخی از هواداران فولاد اعتقاد داشتند چنانچه دستگاه GPS به بدن سرمربی تیمشان وصل می شد، میزان تحرک او دست‌کمی از بازیکنان داخل زمین نداشته است.

فولاد خوزستان در آسیا

فولاد خوزستان در آسیا

فولاد خوزستان در آسیا

فولاد خوزستان در آسیا

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *