بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گلایه مهاجم پیشین پرسپولیس از جنجال ها درباره گل دیاباته

شاه محمدی : همه می‌خواهند این پرسپولیس را پایین بکشند

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۵
پرسپولیس ؛ شاه محمدی : همه می‌خواهند این پرسپولیس را پایین بکشند

شاه‌محمدی: اشتباه‌های داوری علیه پرسپولیس می‌شود صدای کسی در نمی‌آید/ خوشحالم که گل‌محمدی به عمری اعتقاد دارد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جمشید شاه‌محمدی درباره رقابت فشرده پرسپولیس و سپاهان در صدر جدول اظهار داشت:

پرسپولیس بازی مهمی را در آبادان برد و سه امتیاز باارزشی را کسب کرد. سرخپوشان با توجه به اینکه در دو بازی گذشته خوب نتیجه نگرفته بودند با انگیزه بالایی مقابل صنعت نفت بازی کردند که خیلی خوب هم بازی را مدیریت کردند. من معتقدم که با وجود اینکه سپاهان تیم خیلی خوب و آماده‌ای است، ولی این تیم در هفته‌های آینده و بویژه مقابل ذوب‌آهن امتیاز از دست می‌دهد و پرسپولیس دوباره می‌تواند به صدر جدول برگردد.

وی درباره این موضوع که در هفته گذشته خیلی حاشیه در مورد گل دوم پرسپولیس مقابل صنعت نفت به وجود آمد، گفت:

در دو هفته گذشته اشتباهات متعددی علیه پرسپولیس رقم خورد، ولی صدای کسی در نیامد و هیچ‌کس ناراحت نشد،‌ با این حال روی یک صحنه که هیچ‌کس نمی‌تواند به طور صد درصد اظهارنظر کند این همه حاشیه و جنجال درست کردند، هرچند این حواشی برای تیمی که پنج سال پیاپی قهرمان شده طبیعی است و همه می‌خواهند این تیم را پایین بکشند. همانطور که گفتم پرسپولیس در آبادان خیلی خوب بازی کرد و خیلی خوب صنعت نفت را کنترل کرد، چون این تیم هم بازی خوبی به نمایش گذاشت و حتی گل اول را هم به ثمر رساند، ولی بعد از آن شاگردان گل‌محمدی بازی را دست گرفتند و اجازه ندادند شکست سال گذشته این تیم دوباره تکرار شود.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از عملکرد محمد عمری تصریح کرد:

شاید همه بگویند که دیاباته ستاره پرسپولیس در آبادان بود، ولی من از نوع بازی عمری خیلی خوشم آمد. این بازیکن مثل یک بازیکن باتجربه بازی می‌کند. من خیلی خوشحالم که این بازیکن مورد اعتماد گل‌محمدی هم قرار گرفته است. اگر عمری همین روند را ادامه دهد و با آمادگی و اعتمادبه‌نفس بالا به فوتبالش ادامه دهد و مغرور نشود در آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهد داشت. در کنار او سینا اسدبیگی هم خوب بازی می‌کند، او یک بازیکن بی‌ادعا است که در سکوت کارش را انجام می‌دهد.

شاه‌محمدی درباره تقابل پرسپولیس با هوادارِ ساکت الهامی خاطر نشان کرد:

بازی با هوادار بازی سختی است، ولی پرسپولیس می‌تواند مقابل هوادارانش تیم ساکت الهامی را شکست دهد. به هر حال رقابت تیم‌ها در این مقطع خیلی نزدیک به هم است و یک امتیاز هم در آخر فصل ارزشمند است. من فکر می‌کنم پرسپولیس همین هفته می‌تواند به صدر جدول برگردد و سپاهان مقابل ذوب‌آهن امتیاز از دست می‌دهد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *