بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

طلسم شکنی به سبک فوق ستاره تیم ملی فوتبال ایران + عکس

شکست 2 بر 1 اومونیا مقابل آریس در هفته بیست و سوم لیگ یک قبرس در شب گلزنی کریم انصاری فرد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۲۳
اومونیا در شب حضور ستاره ایرانی مقابل حریفش شکست خورد

در یکی از مسابقات هفته بیست و سوم لیگ یک قبرس، تیم فوتبال اومونیا که کریم انصاری‌ فرد را برای دومین دیدار پیاپی به‌ عنوان مهاجم نوک در ترکیب داشت، به مصاف تیم رده چهارمی آریس رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در یکی از مسابقات هفته بیست و سوم لیگ یک قبرس، تیم فوتبال اومونیا که کریم انصاری‌ فرد را برای دومین دیدار پیاپی به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب داشت، به مصاف تیم رده چهارمی آریس رفت.

نیمه اول این مسابقه در شرایطی پایان یافت که یاران انصاری‌فرد دو گل دریافت کردند و با شکست به رختکن رفتند تا کار سختی برای بازگشت به بازی داشته باشند که البته نتوانستند این کار را در نیمه دوم انجام دهند و فقط یک گل به ثمر رساندند.

کریم انصاری‌فرد که آخرین بار ۳۸ روز قبل در جریان دیدار هفته هفدهم لیگ قبرس مقابل پارالیمنی موفق به گلزنی شده بود، در دقیقه ۷۷ مسابقه برابر آریس هم توانست از روی نقطه پنالتی دروازه حریف‌شان را باز کند

تیم فوتبال اومونیا که در سه هفته گذشته لیگ یک قبرس موفق به کسب پیروزی نشده و یک مساوی و دو شکست داشت، در جدال با آریس هم نتوانست به این روند ناکامی پایان بدهد و با وجود گلزنی انصاری‌فرد، در نهایت با نتیجه دو بر یک مغلوب شد تا ۳۵ امتیازی بماند و در رده ششم جدول قرار بگیرد.

انصاری‌فرد که پیش از این در ۱۹ مسابقه لیگ یک قبرس دو گل به ثمر رسانده بود، در دیدار برابر آریس توانست آمار گل‌های خود را بهتر کرده و جایگاهش را در ترکیب این تیم تثبیت کند.

اومونیا در شب حضور ستاره ایرانی مقابل حریفش شکست خورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *