بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ویژه اسطوره استقلال برای ستاره آبی ها

مهدی سیدصالحی : مهدی قایدی تمرکز بالایی دارد و توانسته تأثیرگذاری زیادی در گلزنی استقلال داشته باشد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۵
مهدی سیدصالحی پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

مهدی سیدصالحی پیشکسوت استقلال گفت : در این چند بازی مهدی قایدی تمرکز بالایی دارد و توانسته تأثیرگذاری زیادی در گلزنی استقلال داشته باشد و او قبل از رفتن به امارات هم یکی بهترین‌های استقلال بود و همیشه انتظار درخشش او را در هر بازی داریم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی سیدصالحی پیشکسوت استقلال درباره پیروزی های پرگل تیم فوتبال استقلال مقابل ملوان، مس کرمان و نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر اظهار داشت:

ساپینتو از ابتدای فصل لیگ برتر به دنبال ایجاد هماهنگی بین بازیکنانش بود تا بتواند هارمونی تیمی را در ترکیب ایجاد کند. بر همین اساس در ۳ بازی آخر خودش توانست به ترکیب اصلی و ثابت دست پیدا کند. این هماهنگی بین نفرات باعث شد تا بتواند پیروزی‌ها پرگلی را کسب کند.

وی افزود:

در خط حمله مهدی قایدی، ارسلان مطهری و محمد محبی همزمان در ترکیب قرار گرفتند و این مهاجمان قدرت تهاجمی استقلال را به شکل قابل توجهی افزایش دادند. ساپینتو از ابتدای فصل در خط دفاعی چند مدافع را در ترکیب استفاده کرد و بعد از رفع مصدومیت عارف غلامی می‌بینید که استحکام و قدرت دفاعی تیم بیشتر از قبل شد. از طرفی آرش رضاوند هم نقش زیادی در تداوم برتری و پیروزی‌های استقلال در چند بازی گذشته داشته است.

پیشکسوت فوتبال با اشاره به اینکه حتی اگر بیشترین ستاره را در تیم داشته باشید، اما آرامش تاکتیکی نباشد، تیم خوب نتیجه نمی‌گیرد، تصریح کرد:

ساپینتو خیلی دیر به ترکیب ثابت خود دست یافت و برای رسیدن به آرامش تاکتیکی، استقلال دستخوش تغییرات زیادی شد، اما در نهایت این هارمونی تیمی تمرکز را در تیم و بازیکنان بالا می‌برد. داشتن برترین بازیکنان اصلاً تضمینی برای کسب نتیجه نیست، چون باید عملکرد تاکتیکی آنها نیز برای موفقیت تیم تأثیرگذار باشد و به تنهایی نمی‌تواند تضمین خوبی باشد.

سیدصالحی در مورد اینکه استقلال در دیدار با مس کرمان ۲ گل دریافت کرد، گفت:

خط دفاعی استقلال در بازی با مس اصلاً سخت‌گیری لازم را برای محافظت بازیکنان حریف نداشت و توپ به راحتی به دروازه آبی‌پوشان نزدیک می‌شد. هر مدافع باید به صورت «من تو من» در مقابل نفرات حریف قرار گیرد تا نتوانند به راحتی به سمت دروازه ضربه بزنند. همچنین در ضربات ایستگاهی هم عدم سخت‌گیری مدافعان دیده می‌شود که باید بیشتر برای توپ‌گیری تلاش کنند.

کارشناس فوتبال در خصوص درخشش مهدی قایدی در دو دیدار مس کرمان و نفت مسجدسلیمان تاکید کرد:

بازیکنان همیشه تحت تاثیر مسائل روحی و روانی تغییرات زیادی در عملکردشان دیده می‌شود. قایدی هم از ابتدای فصل در ترکیب تیم فوتبال استقلال قرار می‌گرفت، اما آنچنان موفقیتی نداشت. به طور حتم در این چند بازی قایدی تمرکز بالایی دارد و توانسته تأثیرگذاری زیادی در گلزنی استقلال داشته باشد. او قبل از رفتن به امارات هم یکی بهترین‌های استقلال بود و همیشه انتظار درخشش او را در هر بازی داریم.

سیدصالحی درباره دیدار هفته بیستم لیگ برتر استقلال مقابل پیکان خاطرنشان کرد:

اکثر بازیکنان‌ پیکان جوان هستند و همیشه چنین بازیکنانی مقابل تیم‌های بزرگ انگیزه مضاعفی دارند. نفرات تیم فوتبال پیکان در هر بازی دوندگی زیادی دارند و این انگیزه جوانی باعث می‌شود تا تیمی قدرتمند و با انگیزه مقابل استقلال قرار گیرد. قطعاً از نظر چهره‌های نامدار پیکان زورش به استقلال نمی‌رسد و مسلماً آنها مقابل آبی‌پوشان فوتبال دفاعی و بسته‌ای را ارائه خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *