بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه آتشین اسطوره پرسپولیس به تیم یحیی گل محمدی

امیرحسین اصلانیان : پرسپولیس مقابل صنعت‌ نفت آبادان در‌ خلق موقعیت چندان موفق نبود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰
امیرحسین اصلانیان پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

امیرحسین اصلانیان پیشکسوت پرسپولیس گفت : به لحاظ فنی همیشه بازی کردن در آبادان برای هر تیمی سخت بوده است در مجموع پرسپولیس در آبادان موفق شد پیروزی دلچسبی را کسب کند که نتیجه خوبی بود البته در خلق موقعیت آنچنان موفق نبودیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیرحسین اصلانیان پیشکسوت پرسپولیس درباره برتری تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت:

پیروزی در آبادان بیشتر از آن چیزی که بود اهمیت داشت، به‌خصوص گرفتن ۳ امتیاز در خانه حریف. خیلی مهم بود که توانستیم حداکثر امتیازات را در این دیدار بگیریم و همچنان در جدول لیگ برتر بین سه تیم اول خودمان را حفظ کنیم.

وی افزود:

به لحاظ فنی همیشه بازی کردن در آبادان برای هر تیمی سخت بوده است. در مجموع پرسپولیس در آبادان موفق شد پیروزی دلچسبی را کسب کند که نتیجه خوبی بود. البته در خلق موقعیت آنچنان موفق نبودیم و در مجموع از ۲-۳ فرصتی که داشتیم از ۲ موقعیت به نحو احسن استفاده کردیم. همین که توانستیم بعد از دریافت گل اول به بازی برگردیم خیلی مهم بود.

کارشناس فوتبال در مورد عملکرد دیاباته عنوان کرد:

دیاباته روز‌ درخشانی را پشت سر گذاشت. مهم‌تر این بود که هر دو مهاجم پرسپولیس یعنی آل‌کثیر و دیاباته در شرایط ایده‌آلی قرار داشتند. دیاباته هر دو گل را به ثمر رساند و بسیار موفقیت آمیز ظاهر شد و این گل‌ها از نظر روحی برایش خیلی خوب بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص گلی که گوهری دریافت کرد، تصریح کرد:

گلر دوم پرسپولیس در دروازه ایستاده بود و گل صنعت نفت آبادان روی یک غافلگیری زده شد. گوهری یک لحظه سعی داشت بیرون بیاید و توپ ارسالی را بگیرد، اما مکث می‌کند و برمی‌گردد. زننده گل هم بین دو مدافع توپ را قطع کرد و توپ وارد دروازه شد. نباید گوهری را مقصر بدانیم چون توپ ارسالی در تیر یک، باید دفع می‌شد. ان‌شاءالله در بازی‌های بعد مدافعان و دروازه‌بان سعی کنند چنین گل‌هایی را دریافت نکنند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که گل‌محمدی چه زمانی از فوروارد برزیلی استفاده خواهد کرد، تاکید کرد:

احتمال دارد پریرا هم در بازی بعدی به ترکیب اضافه شود و وضعیت تیم و خط حمله ایده‌آل تر شود. البته بازی کردن پریرا به نظر کادرفنی بستگی دارد و اگر شرایط بدنی‌اش خوب باشد در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص دیدار هفته بیستم پرسپولیس مقابل هوادار یادآور شد:

هوادار در چند بازی سخت خود نباخته بود و فقط این هفته به تراکتور در تهران باخت. هوادار تیم دست و پا بسته‌ای نیست و جوانان با انگیزه‌شان مقابل تیم‌های بزرگ بیشتر از حد توانشان می‌گذارند. هر تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید تمام ۳ امتیازهای داخل خانه را بگیرد تا از کورس بالای جدول عقب نماند.

امیرحسین اصلانیان در پایان خاطرنشان کرد:

پرسپولیس باید در دیدارهای مستقیمی که با تیم‌های استقلال، سپاهان و گل‌گهر خواهد داشت و به نوعی بازی‌های ۶ امتیازی محسوب می‌شود، نتایج را به نفع خود تمام کند تا بتواند صدر جدول را به تنهایی از آن خود کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *