بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بهترین پاس گل هفته در اراک به ثبت رسید + عکس

پاس گل زیبای امیرمحمد هوشمند از فاصله 40 متری در دیدار آلومینیوم و مس رفسنجان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۹
پاس گل زیبای امیرمحمد هوشمند از فاصله 40 متری در دیدار آلومینیوم و مس رفسنجان

مدافع آلومینیوم با پاس رو به جلو پایه‌گذار گل دوم تیمش مقابل مس رفسنجان شد. امیرمحمد هوشمند از فاصله 40 متری توانست پاس گل بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدافع آلومینیوم با پاس رو به جلو پایه‌گذار گل دوم تیمش مقابل مس رفسنجان شد.

به گزارش پارس فوتبال، آلومینیوم اراک به دلیل هم‌امتیازی و تفاضل گل کمتر نسبت به مس رفسنجان نیاز به سه امتیاز خانگی برابر این تیم داشت تا بالاتر از آنها قرار بگیرد و به رده ششم جدول لیگ برتر صعود کند که این اتفاق با زدن دو گل روی ضدحملات برای شاگردان سید مهدی رحمتی به دست آمد.

دومین گل آلومینیوم مقابل مس رفسنجان در شرایطی رقم خورد که امیرمحمد هوشمند، مدافع میانی اراکی‌ها با یک پاس بلند ۴۰ متری که جفرسون باهیا را در دفع توپ دچار اشتباه کرد، به هانسل زاپاتا رسید تا این بازیکن با یک دریبل سرپا و شوت روی پای تماشایی برتری شاگردان رحمتی را قطعی کند.

امیرمحمد هوشمند که طی هفته‌های گذشته نمایش خوبی در خط دفاعی آلومینیوم داشت و در دیدار اخیرشان مقابل پرسپولیس هم خبرساز شده بود، در بازی با مس رفسنجان در کنار نمایش موثر در فاز دفاعی، با یک پاس بلند از خط دفاعی به پشت محوطه جریمه حریف، پایه‌گذار دومین گل تیمش شد.

پاس گل زیبای امیرمحمد هوشمند از فاصله 40 متری در دیدار آلومینیوم و مس رفسنجان

هوشمند در حالی با یک پاس گل به استقبال دیدار آینده آلومینیوم با تراکتور رفت که دو فصل قبل در جریان بازی برگشت لیگ برتر یک پنالتیِ منجر به سه امتیاز برای تیمش در تبریز گرفته و در جام حذفی نیز توانسته بود دروازه تراکتور را باز کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *