بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیشرفت خیرکننده استقلال ؛ از 1 به 2.75 گل

رشد خط حمله استقلال در دور برگشت با میانگین 2.75 گل در هر بازی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۵
رشد خط حمله استقلال در دور برگشت با میانگین 2.75 گل در هر بازی

استقلال در دور برگشت تبدیل به یک تیم کاملا تهاجمی شده است. تیمی که زیاد موقعیت ایجاد می کند و پر گل به پیروزی می رسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال در دور برگشت لیگ برتر تبدیل به یک تیم کاملا تهاجمی شده است. تیمی که زیاد موقعیت ایجاد می کند و با وجود اینکه زیاد هم موقعیت از دست می دهد، پر گل به پیروزی می رسد.

به گزارش پارس فوتبال، استقلال پیش از تعطیلات جام جهانی به گواه سایت های آنالیز تیمی بود که بیشترین موقعیت را روی دروازه حریفان ایجاد می کرد اما با این حال تیمی بود که در صدر جدول تیم هایی که موقعیت از دست می دهند، قرار داشت. استقلال در هفته های ابتدایی بعد از تعطیلات جام جهانی نتوانس، این روند را ادامه دهد و حتی شکست در برابر تیم های تراکتور و سپاهان را هم تجربه کرد اما مجددا در هفته های اخیر به تیمی تبدیل شده است که ریکاردو ساپینتو و تماشاگران استقلال انتظار دارند.

این تیم در دور برگشت یک معدل گل جالب را در هر بازی برای خود به ثبت رسانده است. ادامه این روند حتی می تواند آبی ها را تبدیل به تهاجمی ترین تیم لیگ برتر تبدیل کند. معدل گل 2.75 در هر بازی از دور برگشت. این یک آمار فوق العاده است. 11 گل در 4 بازی. این تیم با این گل ها شمار گل های خود را به عدد 26 رسانده است و حالا با گل گهر و بعد از تیم سپاهان که 29 گل زده تهاجمی ترین تیم لیگ برتر به حساب می آید. بله درست متوجه شده اید؛ استقلال در 15 بازی دور رفت 15 گل زده بود و معدل گل زده این تیم در هر بازی 1 گل بود. اما این تیم در دور برگشت و در 4 بازی 11 گل زده و معدل گل زده این تیم در هر بازی 2.75 گل رسیده است. این یک پیشرفت فوق العاده است. بی جهت نیست که ریکاردو ساپینتو با پشت سر گذاشتن این بازی ها نسبت به جذب بازیکن جدید به جای سیاوش یزدانی تردید دارد. شاید در خلوت از خود می پرسد؛ آیا تیمی که با بازیکنان گذشته اش این همه پیشرفت کرده نیاز به بازیکن جدید دارد؟ و آیا حیف نیست یکی از بازیکنان فعلی اش را به بهانه جذب بازیکن جدید از ترکیب کنار بگذارد؟

نگاهی می اندازیم به نتایج تیم استقلال در دور برگشت بازی ها:

هفته اول – دور برگشت
*سپاهان 2 – استقلال یک (دور رفت : استقلال 0 – سپاهان 2)
هفته دوم – دور برگشت
*استقلال 4 – ملوان صفر (دور رفت: ملوان 1 – استقلال 3)
هفته سوم – دور برگشت
*مس کرمان 2 – استقلال 3 (دور رفت: استقلال 1 – مس 0 )
هفته چهارم – دور برگشت
*استقلال 3 نفت مسجد سلیمان یک (دور رفت: نفت مسجد سلیمان 0 – استقلال 0)

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *