بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله عجیب پیشکسوت منچسترسیتی به هالند : به درد نمی خوری!

دتمار هامان : با ارلینگ هالند در زمین، سیتی یک بازیکن کمتر دارد!

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۰
ارلینگ هالند

دتمار هامان در اظهارنظری عجیب معتقد است ارلینگ هالند اصلا بازیکن مناسبی برای منچسترسیتی نیست و تیم با او 10 نفره است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دتمار هامان معتقد است ارلینگ هالند اصلا بازیکن مناسبی برای منچسترسیتی نیست و تیم با او 10 نفره است.

به گزارش پارس فوتبال، چند روز پیش منچسترسیتی در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته لیگ برتر انگلیس با یک گل از تاتنهام شکست خورد تا در حالی که آرسنال هم به اورتون باخته بود، شانس رسیدن به دو امتیازی صدرنشین جدول رده‌بندی را از دست بدهد. مثل اکثر بازیکنان سیتی، ارلینگ هالند هم در این دیدار فروغ همیشه را نداشت.

ستاره خط حمله منچسترسیتی که از زمان حضورش در این تیم مثل یک ماشین گلزنی توقف‌ ناپذیر، یکسره گلزنی کرده است، در بازی با تاتنهام، ضعیف‌ترین عملکرد ممکن را از خود به نمایش گذاشت؛ نمایشی که شاید بتوان آن را ضعیف‌ترین نمایش هالند از زمان پیوستنش به سیتی نامید. ارلینگ هالند در این فصل در 28 بازی 31 گل به ثمر رسانده اما دتمار هامان، هافبک آلمانی سابق لیورپول و منچسترسیتی، معتقد است با او سیتی یک بازیکن کمتر در زمین دارد.

هامان گفت:

توانایی های هالند بالاست ولی او مناسب سبک بازی سیتی نیست. این تیم سال ها با هدایت پپ گواردیولا موفق کار کرده، چون آنها توپ و میدان را کنترل می کردند و خوب و روان بازی می کردند. سیتی با پاس های زیاد به گل می رسید و این سبک بازی خاص‌شان بود. حالا آنها بازیکنی دارند که به سختی در بازی ها شرکت می کند و انگار سیتی با 10 بازیکن بازی می کند.

هامان ادامه داد:

برایم مهم نیست که هالند چند گل زده یا چند موقعیت خلق کرده است. دقت کنید که سیتی نسبت به فصل قبل در چنین مقطعی، چند گل زده و آنها کمتر گل زده اند و امتیاز کمتری هم کسب کرده اند. من فکر نمی‌کنم هالند بازیکن مناسبی برای سیتی باشد، چرا که همه تیم در خدمت او هستند. هرگز فکر نمی‌کردم او به سیتی برود، زیرا گواردیولا چنین بازیکنی را نمی‌خواست.

لازم به ذکر است که این بازیکن 22 ساله نروژی تابستان امسال از دورتموند به منچسترسیتی رفت و قرارداد او تا ژوئن 2027 اعتبار دارد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *