بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ویژه اسطوره پرسپولیس برای تیم گل محمدی

اردلان آشتیانی : به نظرم هنوز هم پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۵
اردلان آشتیانی پیشکسوت پرسپولیس دربالره این تیم صحبت کرد

اردلان آشتیانی پیشکسوت پرسپولیس گفت : بله، ۱۱ بازی دیگر از مسابقات لیگ برتر مانده است و پرسپولیس فرصت جبران دارد و از سوی دیگر فاصله تیم‌ها به هم نزدیک شده و هر تیمی امتیاز از دست بدهد تیم بعدی به راحتی جایش را در جدول رده‌بندی می‌گیرد به نظرم هنوز هم پرسپولیس شانس اول قهرمانی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اردلان آشتیانی پیشکسوت پرسپولیس درباره پیروزی‌ این تیم مقابل صنعت نفت آبادان در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت:

با وجود اینکه پرسپولیس خیلی زود و در همان ابتدای مسابقه غافلگیر شد و گل اول را دریافت کرد، اما خیلی زود به بازی برگشت و گل تساوی را به ثمر رساند.

وی ادامه داد:

بازیکنان صنعت نفت آبادان به خوبی پرس نمی‌کردند و همین موضوع باعث شد که پرسپولیس از فضاهای به وجود آمده خوب استفاده و موقعیت‌سازی کند. به نظرم شوت اسدبیگی گل شد، اما در نهایت اتفاق خوبی بود که گل به نام دیاباته ثبت شد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد:

زمانی که بازیکن صنعت نفت آبادان مصدوم شد، تاوارس تعویض اجباری کرد، اما او بدترین تصمیم ممکن را گرفت و مدافع چپ را به دفاع وسط آورد و پرسپولیسی‌ها از این فرصت استفاده کرده و بازهم موقعیت‌های گلزنی به وجود آوردند.

بازیکن پیشین پرسپولیس با اشاره به اینکه نبود بیرانوند در این بازی تأثیرگذار و مشهود بود، گفت:

بیرانوند بازی با پایش خوب است، اما گوهری اشتباهاتی مرتکب شد که نزدیک بود کار دست سرخ‌پوشان بدهد. بیرانوند بازیکن باتجربه‌ای است و از عقب زمین تیم را هدایت می‌کند و برای مهاجمان موقعیت‌سازی انجام می‌دهد.

وی درباره عملکرد دیاباته در این بازی گفت:

دیاباته به خوبی در فضاها قرار می‌گیرد و در بازی با صنعت‌نفت آبادان هم با حضور در فضاهای خالی توانست گل بزند. گلزنی در این بازی باعث شد روحیه‌اش بالا برود و این موضوع در ادامه مسابقات به نفع سرخپوشان خواهد بود.

آشتیانی در پایان درباره اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند دوباره صدرنشین شود، خاطرنشان کرد:

بله، ۱۱ بازی دیگر از مسابقات لیگ برتر مانده است و پرسپولیس فرصت جبران دارد. از سوی دیگر فاصله تیم‌ها به هم نزدیک شده و هر تیمی امتیاز از دست بدهد تیم بعدی به راحتی جایش را در جدول رده‌بندی می‌گیرد. به نظرم هنوز هم پرسپولیس شانس اول قهرمانی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *