بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار به بارسا: تعلل ممنوع، بایرن در کمین گاوی است

بایرن مونیخ درصدد جذب گاوی از بارسلونا برای تابستان 2023

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۷
بایرن مونیخ درصدد جذب گاوی از بارسلونا برای تابستان 2023

یک رسانه اسپانیایی اعلام کرد بایرن مونیخ به جذب گاوی علاقه‌مند است و از همین حالا تلاش برای جلب رضایت بارسا و گاوی را آغاز کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک رسانه اسپانیایی اعلام کرد بایرن مونیخ به جذب گاوی، ستاره جوان بارسلونا، علاقه‌مند است و از همین حالا تلاش برای جلب رضایت بارسا و گاوی را آغاز کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، نشریه اسپانیایی ال‌ناسیونال با انتشار گزارشی باعث نگرانی هواداران بارسا شده است. بر اساس این گزارش ستاره جوان بلوگرانا مشتری بزرگی دارد که تلاش‌هایی پردامنه را برای به خدمت گرفتن او آغاز کرده است.

بر اساس این گزارش یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، علاقه زیادی به سبک بازی گاوی دارد و به درخواست او مدیران بایرن مونیخ این ستاره بارسا را در صدر فهرست پروژه‌های خود برای پنجره نقل و انتقالات بعدی قرار داده‌اند.

گاوی چندی پیش قرارداد خود با بارسلونا را تمدید کرد، ولی به دلیل اختلافات بین باشگاه بارسلونا و لالیگا قرارداد جدید او هنوز ثبت نشده است. بایرن از این فرصت پیش‌آمده آگاه است و فرصت را برای ورود به میدان ایده‌آل می‌داند. تا زمانی که قرارداد جدید گاوی ثبت نشود، طبق قرارداد قبلی بند آزادسازی او تنها 50میلیون یورو است و بایرن با کمال میل حاضر است این بند را فعال کند.

ال‌ناسیونال می‌گوید ناگلزمان و بایرن مونیخ در واقع به چهار ستاره جوان بارسا علاقه‌مندند ولی در حال حاضر تمام انرژی خود را به جذب گاوی معطوف کرده‌اند. لاپورتا و ماتئو آلِمانی حالا باید برای اینکه ستاره جوان خود را از دست ندهند هر چه سریع‌تر تکلیف اختلافشان با لالیگا را حل کنند و قرارداد جدید پابلو گاویرا را رسما به ثبت برسانند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *