بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مودریچ به دیوار محکم مصری برخورد کرد (عکس)

ناکامی لوکا مودریچ در گل کردن ضربه پنالتی در دیدار با الاهلی مصر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۱
ناکامی لوکا مودریچ در گل کردن ضربه پنالتی در دیدار با الاهلی مصر

لوکا مودریچ شب گذشته بدشانس بود که نتوانست دروازه الاهلی مصر را از روی نقطه پنالتی باز کند. گلر حریف به خوبی توانست ضربه او را مهار کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوکا مودریچ شب گذشته بدشانس بود که نتوانست دروازه الاهلی مصر را از روی نقطه پنالتی باز کند.

به گزارش پارس فوتبال، یک ساییدگی کوچک روی پای وینیسیوس جونیور کافی بود تا او‌ با زرنگی خود را روی زمین بیاندازد و داور را هنگام بازبینی صحنه توسط سیستم وی‌ای‌آر متقاعد کند که نقطه پنالتی را به نفع رئال نشان دهد.

خطایی که لوکا مودریچ پشت آن ایستاد تا او هم یکی از گلزنان مادریدی‌ها در این مسابقه باشد. اما شوت او به سمت راست دروازه را محمد الشناوی با شیرجه‌ای بلند و به زیبایی دفع کرد تا ستاره‌ کروات زمین از رسیدن به گل محروم شود. موقعیتی که آه و افسوس فراوانی برای شماره ۱۰ رئالی‌ها داشت.

ناکامی لوکا مودریچ در گل کردن ضربه پنالتی در دیدار با الاهلی مصر

با این حال، مودریچ تاثیرگذاری خود را در گل دوم رئال مادرید و همان ابتدای نیمه نشان داد. جایی که با ارسال پاس در عمق استثنایی، رودریگو را در موقعیت تک‌ به تک با گلر الاهلی قرار داد و والورده در ریباند همان توپ توانست گل دوم را برای تیم بنفش‌پوش میدان به ثمر برساند. بازیکنی که پیدا کردن جانشین برای او بسیار سخت است و با این سن و سال تا دقایق آخر با تصمیم آنچلوتی در زمین قرار داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *