بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش تن هاخ به توقف غیرمنتظره شیاطین سرخ در اولدترافورد

اریک تن‌هاخ : ضعیف و غیرقابل بودیم اما تسلیم نشدیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۳
اریک تن‌هاخ

اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد، از عملکرد تیمش در دیدار برابر لیدز راضی نیست اما از روحیه جنگندگی بازیکنانش خوشحال است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد، از عملکرد تیمش در دیدار برابر لیدز راضی نیست اما از روحیه جنگندگی بازیکنانش خوشحال است.

به گزارش پارس فوتبال، منچستریونایتد شب گذشته در دیدار معوقه از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انلگیس به مصاف لیدز یونایتد رفت و با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد.

شیاطین سرخ نیمه اول را با شکست0-1 به رختکن رفتند و در فاصله سه دقیقه پس از شروع نیمه اول هم روی اشتباه و گل به خودی رافائل واران گل دوم را دریافت کردند اما دو گل مارکوس رشفورد و جیدون سانچو باعث شد که از شکست فرار کنند.

اریک تن‌هاخ پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:

بسیار ضعیف و غیرقابل بودیم، هرچند در نهایت برگشتیم اما شروع هیچ دیداری به این شکل قابل قبول نیست. اشتباهات بزرگی داشتیم، وقتی توپ را از دست دادیم نتوانستیم اصولی که داشتیم را دنبال کنیم و آن را سریع برگردانیم و این شرایط در نیمه دوم هم تکرار شد.

او درباره دلیل ارائه این نمایش از تیمش گفت:

بازیکنان می‌دانند که این وضعیت باید تغییر کنند. ما نباید به حریف اجازه بدهیم که در زمین جلو بیاید. این درست نیست. ما باید تمام سعی‌مان را برای کنترل بازی بکنیم. نباید به بازیکنان لیدز اجازه می‌دادیم که میانه زمین را به راحتی در اختیار داشته باشند.

سرمربی یونایتد همچنین به توانایی تیمش برای بازگشت به این بازی اشاره و اضافه کرد:

من در عین حال باید از بازیکنانم تقدیر کنم که توانستند شرایط را به سود خودشان تغییر دهند، تسلیم نشوند و بار دیگر به بازی برگردند. فکر می‌کنم فوتبال خوبی بازی کردیم، شانس‌های زیادی داشتیم و در نهایت توانستیم روی دو ضربه خوب و تماشایی دروازه حریف را باز کنیم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *