بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انتصاب جنجالی: مربی جدید بایرن دو شغله است

حضور همزمان میشاییل رشنر در کادر فنی بایرن مونیخ و تیم ملی ترکیه به عنوان مربی دروازه بان ها

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰
حضور همزمان میشاییل رشنر در کادر فنی بایرن مونیخ و تیم ملی ترکیه

میشاییل رشنر مربی دروازه‌بان‌های جدید بایرن مونیخ، در کادر فنی تیم ملی ترکیه هم حضور دارد و این موضوع باوارایی ها را به دردسر انداخته است

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میشاییل رشنر مربی دروازه‌بان‌های جدید بایرن مونیخ، در کادر فنی تیم ملی ترکیه هم حضور دارد.

به گزارش پارس فوتبال، برکناری تونی تاپالوویچ از سمت مربی دروازه‌بان‌های بایرن مونیخ باعث به راه افتادن جنجالی جدی در چند هفته اخیر شد.

اعتراض جدی و انتقاد تند مانوئل نویر از این تصمیم و همچنین از مدیران این باشگاه باعث شد که شرایط خاصی در این تیم ایجاد شود و حتی صحبت تا فسخ قرارداد این اسطوره بایرن نیز پیش برود، هرچند که مدیران این باشگاه سعی کردند این وضعیت را مدیریت و شرایط را آرام کنند.

بایرن مونیخ روز گذشته اعلام کرد که میشاییل رشنر را به عنوان مربی جدیدش انتخاب کرده و او دیروز به عنوان مربی جدید در تمرینات حاضر و به بازیکنان معرفی شد.

نکته جالب اینجاست که رشنر در حال حاضر برای تیم ملی ترکیه هم کار می‌کند و توافقش با فدراسیون فوتبال این کشور به این صورت است که در زمان وقفه دیدارهای ملی به جمع آنها ملحق می‌شود.

با این حال، روزنامه آلمانی بیلد اعلام کرده که احتمالا حجم کار بالای او در بایرن باعث خواهد شد که او از سمتش در تیم ملی ترکیه کناره‌گیری کند اما این مربی شخصا هنوز تصمیمی در این باره نگرفته است.

بایرن این مربی را به عنوان جانشین تاپالوویچ انتخاب کرد چون کیفیت کار بالایی داشت. آنها معتقد هستند که او توانایی بهبود عملکرد دروازه‌بانان جوان را دارد و از حضور بازیکنان به صورت قرضی هم حمایت می‌کند، این دو مورد در بین مشکلات اصلی این باشگاه با مربی قبلی بودند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *