بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل شماره 50 وینیسیوس در جام باشگاه‌های جهان (عکس)

پنجاهمین گل وینیسوس با پیراهن رئال مادرید درون دروازه الاهلی مصر در نیمه نهایی جام باشگاه های جهان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۱
وینیسیوس

وینیسیوس مهاجم برزیلی رئال مادرید، که برای اولین بار حضور در جام باشگاه‌های جهان را تجربه می‌کند، در مقابل الاهلی پنجاهمین گل خود با پیراهن رئال را به ثمر رساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وینیسیوس مهاجم برزیلی رئال مادرید، که برای اولین بار حضور در جام باشگاه‌های جهان را تجربه می‌کند، در مقابل الاهلی پنجاهمین گل خود با پیراهن رئال را به ثمر رساند.

به گزارش پارس فوتبال، بازی رئال مادرید در شهر رباط مراکش، در نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان مقابل الاهلی مصر، برای وینیسیوس جونیور خوش‌یمن بود.

مهاجم برزیلی که دو بازی قبل‌تر برای دویستمین بار با پیراهن سفید رئال بازی کرده بود، امشب در رباط موفق شد در بازی شماره 202 خود برای لوس بلانکوس پنجاهمین گلی که برای این تیم به ثمر رسانده را جشن بگیرد. این گل برای وینگر برزیلی اهمیت زیادی داشت، چرا که او برای اولین بار حضور در جام باشگاه‌های جهان را تجربه می‌کرد.

وینیسیوس در فصل جاری برای رئال خوش درخشیده و با 14 گل در 32 بازی تا این لحظه بهترین گلزن بلانکوس بوده است. وینی در این فصل از کریم بنزما پیشی گرفته، ستاره فرانسوی که به دلیل مشکل عضلانی به مراکش سفر نکرده است. بنزما که فصل گذشته 44 گل برای رئال زده بود در این فصل به دلیل مشکلات ناشی از مصدومیت کم‌فروغ بوده و با 13 گل از وینیسیوس عقب افتاده است.

وینیسیوس

در دقیقه 42 دیدار امشب رئال و الاهلی، دفاع وسط تیم مصری، متولی، با یک اشتباه باعث شد وینیسیوس صاحب یک موقعیت شود. او از این فرصت نهایت استفاده را کرد و گل زیبایی برای تیمش به ثمر رساند.

از پنجاه گل وینیسیوس برای رئال مادرید 31 گل در لالیگا، 5 گل در کوپا دل‌ری، 12 گل در چمپیونزلیگ، یک گل در سوپرجام اسپانیا و حالا یک گل در جام باشگاه‌های جهان به ثمر رسیده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *