بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رئال ۴-1 الاهلی ؛ خبری از شگفتی نبود

صعود مقتدرانه رئال مادرید به فینال جام باشگاه های جهانی با شکست الاهلی مصر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۶
صعود مقتدرانه رئال مادرید به فینال جام باشگاه های جهانی با شکست الاهلی مصر

رئال مادرید با کسب برتری قاطع 4-1 برابر الاهلی مصر، به فینال جام باشگاه‌های جهان راه پیدا کرد. این تیم در فینال باید به مصاف الهلال برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید با کسب برتری قاطع 4-1 برابر الاهلی مصر، به فینال جام باشگاه‌های جهان راه پیدا کرد.

به گزارش پارس فوتبال، از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه، رئال مادرید به عنوان قهرمان اروپا بالاخره وارد مسابقات جام باشگاه‌های جهان شد و در مرحله نیمه نهایی برابر الاهلی مصر قرار گرفت.

دیداری که بر خلاف تصور، با نمایش خوب نماینده آفریقا آغاز شد و الاهلی موقعیت‌های خوبی برای گلزنی به دست آورد که توسط محمد شریف و البته حسین شحات از بین رفت و درخشش لونین، گلر رئال مانع از فروپاشی دروازه این تیم بود.

شاید جدی‌ترین موقعیت شاگردان آنچلوتی در دقیقه ۲۹ به دست آمد. جایی که رودریگو از اشتباه مدافعان الاهلی نهایت استفاده را برد و با نفوذ به محوطه جریمه در موقعیت گلزنی قرار گرفت که ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد.

اما این پایان کار در نیمه اول را مهاجم برزیلی رئال مشخص کرد. وینیسیوس در دقیقه ۴۲ از اشتباه متولی، مدافع شماره چهار الاهلی، به خوبی بهره برد و با دزدیدن توپ به محوطه جریمه رفت و سپس با ضربه چیپ تماشایی، گل اول رئال را به ثمر رساند تا کهکشانی‌ها برنده به رختکن بروند.

صعود مقتدرانه رئال مادرید به فینال جام باشگاه های جهانی با شکست الاهلی مصر

با شروع نیمه دوم، رئال به الاهلی اجازه خودنمایی نداد. در دقیقه ۴۶، با پاس استثنایی مودریچ، رودریگو‌ با دروازه‌بان الاهلی تک به تک شد و ضربه او‌‌ را محمد الشناوی دفع کرد، اما در ادامه فدریکو والورده در موقعیت گلزنی قرار گرفت و توانست با شوت محکمی، دروازه خالی الاهلی را برای بار دوم باز کند.

در دقیقه ۶۴، حسین شحات از سمت راست نفوذی را به محوطه جریمه انجام داد و قصد داشت از سد کاماوینگا بگذرد که با خطای این بازیکن فرانسوی، داور نقطه پنالتی را نشان داد. علی معلول چپ‌پا پشت این ضربه ایستاد و با ضربه‌ای به سمت راست گل اول الاهلی را به ثمر رساند.

در دقیقه ۸۵ با بی‌احتیاطی مدافع الاهلی، وینیسیوس با تماس کوچکی روی زمین افتاد. در ابتدا آندرس ماتونته، داور بازی، پنالتی اعلام نکرد اما در ادامه با استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی نقطه پنالتی را به نفع رئال نشان داد. ضربه‌ای که مودریچ‌ برای نواختنش پشت توپ ایستاد، اما ضربه او‌ را محمد الشناوی به زیبایی دفع کرد تا فاصله به دو گل نرسد.

صعود مقتدرانه رئال مادرید به فینال جام باشگاه های جهانی با شکست الاهلی مصر

اما رئالی‌ها دست‌بردار نبودند و در دقیقه ۲+۹۰ بعد از همکاری عالی بین سبایوس و رودریگو، مهاجم جوان برزیلی رئال با دروازه‌بان الاهلی تک به تک شد و با ضربه‌ای نرم و فنی در نهایت گل سوم رئال را به ثمر رساند.

این گل هم پایان کار نبود. در هشتمین دقیقه از وقت‌های اضافه، سرخیو آریباس تنها ۳۰ ثانیه پس از ورود به زمین، با شوت دقیقی از داخل محوطه جریمه گل چهارم رئال را وارد دروازه شناوی کرد تا برتری قاطعی نصیب کهکشانی‌ها شود.

در نهایت رئال مادرید با کسب پیروزی ۴-۱ به فینال رقابت جام باشگاه‌های جهان رسید و روز شنبه باید برابر الهلال عربستان بازی کند. الاهلی مصر نیز در دیدار رده‌بندی مقابل فلامینگو قرار می‌گیرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *