بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مورد عجیب فولاد: سه گل به خودی در نوزده بازی!

3 گل به خودی از سوی فولاد در 19 دیدار اخیرشان در لیگ برتر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۵
3 گل به خودی از سوی فولاد در 19 دیدار اخیرشان در لیگ برتر

فولاد در شرایطی روز گذشته مغلوب سپاهان شد که این تیم برای اولین بار در یک فصل از لیگ برتر، ۳ گل به خودی دریافت کرد!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فولاد در شرایطی روز گذشته مغلوب سپاهان شد که این تیم برای اولین بار در یک فصل از لیگ برتر، ۳ گل به خودی دریافت کرد!

به گزارش پارس فوتبال، بدشانسی‌های نکونام و فولاد در دیدار برابر سپاهان تنها به یک گل به خودی محدود نمی‌شود و آن‌ها انبوهی از موقعیت‌های متعدد را مقابل دروازه حریف از دست دادند و در روزی که تیم برتر میدان بودند، بازی را به شاگردان ژوزه مورایس واگذار کردند.

نکته عجیب درباره این دیدار، ثبت سومین گل به‌ خودی توسط بازیکنان فولاد در این فصل است. در شرایطی که به نظر می‌رسید ارسال زکی پور نمی‌توانست دروازه کریستوفر کنت را تهدید کند، اما نژادمهدی هنگام دفع توپ دچار اشتباه شد و ضربه او باعث شد تا توپ ارتفاع گرفته و از بالای سر گلر فولاد عبور کرده و وارد دروازه شود.

با اشتباه نژادمهدی، فولاد برای سومین بار در این فصل روی گل به خودی، دروازه خود را باز شده دید. پیش از این، سینا شاه عباسی در دو دیدار مرتکب اشتباه شد و دروازه تیمش را باز کرد. او ابتدا در دیداری معوقه از هفته ششم و برابر ملوان، روی یک ارسال از سمت چپ، گل به خودی زد.

شاه عباسی این اشتباه را در مسجدسلیمان نیز تکرار کرد و دروازه تیمش را به اشتباه باز کرد تا نهایتاً در دیدار روز گذشته، نام نژادمهدی نیز به فهرست بازیکنان فولاد اضافه شد که در این فصل دروازه تیمشان را به اشتباه باز کرده‌اند.

این در شرایطی است که فولاد در نوزده هفته سپری شده، پانزده بار دروازه خود را باز شده دیده که سه مورد از آن‌ها روی اشتباه مدافعان بوده است. به عبارت دیگر، 20 درصد از گل‌هایی که فولاد خورده، گل به خودی بوده‌اند تا آن‌ها برای اولین بار در یک فصل از لیگ برتر خلیج فارس، ۳ گل به خودی دریافت کنند!

دسته بندی ها : اخبار داغ , لیگ برتر
برچسب ها : , ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *