بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دخالت عاملان حمله به وینیسیوس در یک قتل قدیمی + عکس

نقش داشتن عاملان حمله به وینیسیوس در مادرید در یک قتل در سال 2014

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۷
وینیسیوس

قبل از دربی مادرید، دسته ای از هواداران افراطی اتلتیکو بار دیگر وینیسیوس ستاره برزیلی رئال، را هدف گرفته و خبرساز شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قبل از دربی مادرید، دسته ای از هواداران افراطی اتلتیکو بار دیگر وینیسیوس ستاره برزیلی رئال، را هدف گرفته و خبرساز شدند. امروز مشخص شد که تعدادی از آنها در یک قتل معروف در سال 2014 نقش داشته اند.

به گزارش پارس فوتبال، دو هفته پیش و در پی به نمایش گذاشتن عروسکی با پیراهن وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، درحالیکه طناب به گردنش آویزان شده بود در شهر مادرید جنجال در فوتبال اسپانیا بالا گرفت.

این اقدام توسط گروهی از هواداران افراطی باشگاه اتلتیکو در آستانه دربی امشب شهر مادرید در کوپا دل‌ری اتفاق افتاد. بعد از آن پیام‌های زیادی منتشر شد که حمایت گروه‌های مختلف مردم اسپانیا از ستاره برزیلی رئال را نشان می‌داد.

باشگاه رئال مادرید ضمن تشکر از حمایت‌ها از وینیسیوس از اقدام گروهی از هواداران اتلتیکو مادرید به شدت انتقاد کرد و خواهان پاک شدن فضای فوتبال این کشور از رفتارهای غیر قابل قبول شد. اتلتیکو مادرید هم بیانیه داد و این حرکت را محکوم کرد.

هفته قبل کادنا سر ادعا کرد که پلیس مادرید به اثر انگشت و DNA متخلفان دست یافته و آنها را شناسایی کرده است. همچنین تصاویری دقیق از ماشین و پلاک آن نیز در اختیار پلیس است که به لطف دوربین‌های امنیتی ثبت شده اند. طبق این گزارش، 6 نفر در این قضیه دخالت داشته اند و همگی تحت تعقیب پلیس قرار دارند ولی هنوز دستگیر نشده اند. تلاش پلیس برای بازداشت آنها ادامه دارد.

وینیسیوس

امروز ال‌کنفیدنسیال جزئیاتی جدید در مورد هویت عاملان حمله به وینیسیوس منتشر کرد. لالیگا همکاری خوبی با پلیس مادرید داشته و در شناسایی این 6 افراطی نقش مهمی داشته است. همگی از اعضای گروه هواداری افراطی “فرنته اتلتیکو” هستند که مدت هاست تحت نظارت پلیس قرار دارند. تعدادی از آنها در نزاع دسته جمعی سال 2014 بین هواداران اتلتیکو و دپورتیو لاکرونیا بیرون ورزشگاه ویسنته کالدرون حضور داشتند که باعث کشته شدن یکی از هواداران دپورتیوو به نام جیمی شد. جالب اینکه هنوز قاتل او دستگیر نشده است.

وینیسیوس

در پرونده این 6 نفر در مورد قضیه وینیسیوس، اتهام تهدید به قتل نیز گنجانده شده که می تواند احکام سنگینی برای‌شان در پی داشته باشد. نگرانی‌ها در مورد حملات این‌چنینی و توهین های نژادپرستانه علیه وینیسیوس در ورشگاه‌های اسپانیا قوت گرفته و لالیگا قصد دارد این موضوع را با جدیت تمام پیگیری کند. در اولین اقدام، لالیگا روز گذشته پرونده ای علیه باشگاه وایادولید و مایورکا تشکیل داد و از هواداران این دو باشگاه شکایت کرده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *