بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دلیل عدم تمدید قرارداد اسکالونی با تیم ملی آرژانتین مشخص شد

مشکل مالیاتی تنها مانع بر سر رسیدن به توافق نهایی بین لیونل اسکالونی و فدراسیون فوتبال آرژانتین

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۶
لیونل اسکالونی

قرارداد لیونل اسکالونی با تیم ملی آرژانتین هنوز تمدید نشده و طبق ادعای رسانه های آرژانتینی، تنها یک مانع در راه رسیدن به توافق نهایی وجود دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قرارداد لیونل اسکالونی با تیم ملی آرژانتین هنوز تمدید نشده و طبق ادعای رسانه های آرژانتینی، تنها یک مانع در راه رسیدن به توافق نهایی وجود دارد.

به گزارش پارس فوتبال، شروع مربیگری لیونل اسکالونی از تیم ملی آرژانتین بود. او که مدتی کوتاه دستیار خورخه سامپائولی در سویا بود، پس از هدایت تیم زیر 20 ساله های آرژانتین، به عنوان مربی موقت تیم بزرگسالان انتخاب شد و سپس قراردادش دائمی شد. اسکالونی در کمتر از 600 روز توانست آرژانتین را قهرمان کوپا آمه‌ریکا 2021 و جام جهانی 2022 کند. او این روزها در مذاکره با فدراسیون فوتبال آرژانتین برای تمدید قراردادش است ولی فعلا توافق نهایی حاصل نشده است.

طبق ادعای رسانه‌های آرژانتینی، تمام صحبت‌ها انجام شده و توافقاتی نیز حاصل شده اما مشکل مالیاتی تنها مانع بر سر رسیدن به توافق نهایی است و به همین دلیل اسکالونی روز گذشته در مراسم اعلام نامزدی مشترک آرژانتین، شیلی، پاراگوئه و اروگوئه برای جام جهانی 2030 غایب بود. دستیاران او همچون پابلو آیمار و روبرتو آیالا در این مراسم حضور داشتند ولی اسکالونی همچنان در مایورکاست و قرار است هفته بعد به آرژانتین برود.

کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین، دیروز در پاسخ به سوالی در مورد تمدید قرارداد اسکالونی گفت:

من همیشه خبرهای خوبی می دهم و در مورد اسکالونی هم وعده می دهم که منتظر خبرهای خوبی باشید. من عادت به دادن اخبار مثبت دارم و جای نگرانی نیست.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *