بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مصدومیت نگران کننده ستاره جوان یوونتوس (عکس)

نگرانی اعضای باشگاه یوونتوس از مصدومیت فابیو میرتی در دیدئار با سالرنیتانا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۲
نگرانی اعضای باشگاه یوونتوس از مصدومیت فابیو میرتی در دیدئار با سالرنیتانا

بعد از اینکه فابیو میرتی به دلیل مصدومیت شدید با برانکارد از زمین خارج شد، نگرانی های زیادی بابت ادامه حضور او در یوونتوس وجود دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فابیو میرتی مصدومیت ستاره جوان یوونتوس نگران کننده است و او شاید بازی بعدی را از دست بدهد.

به گزارش پارس فوتبال، بعد از اینکه فابیو میرتی به دلیل مصدومیت شدید با برانکارد از زمین خارج شد، نگرانی های زیادی بابت ادامه حضور او در یوونتوس وجود دارد.

این محصول آکادمی جوانان یوونتوس در جریان بازی این هفته تیمش در ورزشگاه آرچی، ابتدا با خطای شدید هانس نیکولوسی مواجه شد که پایش را قیچی کرد؛ او در این صحنه که به پنالتی منجر شد، از ناحیه پاشنه پا دچار مصدومیت شد.

در ادامه کار، میرتی طی برخوردی ناگهانی با لاسانا کولیبالی، در حالی که مچ پای چپش را گرفته بود، از شدت درد به خود می پیچید. برخورد کف استوک بازیکن سالرنیتانا با ساق پای بازیکن یووه به قدری شدید نبود که آسیبی جدید به این بازیکن وارد شود.

بعد از اینکه درمان روی بازیکن یووه انجام گرفت، مشخص شد که مشکل او جدی است و نمی تواند به بازی ادامه دهد. میرتی در حالی که از ناراحتی، صورت خود را با دو دست پوشانده بود جای خود را به نیکولو فاجیولی داد.

طبق گزارش های اولیه، پیش بینی می شود که بازیکن یوونتوس از ناحیه مچ پا دچار پیچ خوردگی شده است. کادر پزشکی تیم حتی در نظر داشت که مرتی را برای عکسبرداری با اشعه ایکس به بیمارستان منتقل کند اما این امر هنوز صورت نگرفته است.

نگرانی اعضای باشگاه یوونتوس از مصدومیت فابیو میرتی در دیدئار با سالرنیتانا

این بازیکن که تنها 19 سال سن دارد در 25 بازی فصل جاری به میدان رفته و نگراه های زیادی بابت غیبتش در بازی های حساس پیش رو وجود دارد. یووه با برتری مقابل میزبان خود 26 امتیازی شد و با رتبه دهم به هفته بیست و دوم پای گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *