بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبر خوش دستیار ساپینتو برای هواداران استقلال

روی ماتا دستیار ساپینتو : استقلال با هافبک های خوبی که دارد هافبکی نمی‌خرد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۲

روی ماتا دستیار ساپینتو گفت : ما نمی‌خواهیم بازیکن بخریم چرا که می‌دانیم هافبک‌هایمان خودشان را به سطح بالاتری می‌رسانند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در مصاف استقلال – نفت مسجد سلیمان که در نهایت با نتیجه 3-1 به سود استقلال به پایان رسید، مهدی قایدی ستاره میدان بود، چرا که دو گل زد و یک پنالتی گرفت که با ضربه خودش از دست رفت. اما در کنار مهدی قایدی نباید از درخشش آرش رضاوند به سادگی گذشت. او زننده گل نخست و سازنده گل دوم بود و نقش او در پیروزی استقلال بدون شک اگر بیشتر از مهدی قایدی نباشد، کمتر از این بازیکن نبود.

آرش رضاوند گلزن و گلساز. این همان چیزی است که ریکاردو ساپینتو در تیم خود کم داشت و به  همین بهانه در تلاش بود تا یک بازیکن خارجی به ترکیب اضافه کند. اما با نمایش خوب سعید مهری و در ادامه آرش رضاوند در ترکیب استقلال به نظر می رسد، ریکاردو ساپینتو دیگر تمایلی به جذب بازیکن جدید نداشته باشد. چرا که در صورت جذب بازیکن جدید باید یکی از این دو بازیکن خوب را از ترکیب خارج کند. به خصوص که استقلال در خط هافبک دو بازیکن خوب دیگر دارد که این روزها مصدوم هستند و فرصت حضور در ترکیب تیم را پیدا نمی کنند؛ زبیر نیک نفس و مهدی مهدی پور.

روی ماتا دستیار ریکاردو ساپینتو دیروز درکنفرانس خبری بعد از بازی از سعید مهری و آرش رضاوند حمایت کرد و گفت:

«نمی‌دانم چرا هواداران با این دو بازیکن مشکل داشتند ولی ما همیشه کیفیت بالایی از آن‌ها دیدیم. ما نمی‌توانیم راجع به گذشته صحبت کنیم چون ما نبودیم ولی فکر می‌کنم هواداران با آن‌ها منصف نبودند چرا که هم کیفیت بالایی از خود نشان می‌دهند و هم خودشان را به سطح تیم رسانده‌اند. آن‌ها به تیم کمک می‌کنند. همچنان که در دیدار با نفت هم اتفاق افتاد. وقتی تماشاگران به این دو بازیکن اعتماد به نفس می‌دهند، مسلما آن‌ها خودشان را به سطح بالاتری می‌رسانند».

این مربی هم چنین در مورد اضافه شدن یک بازیکن خارجی یا کاوه رضایی به ترکیب گفت:

«قبلا راجع به این موضوع صحبت کرده‌ایم. ما نمی‌خواهیم بازیکن بخریم که فقط بگوییم بازیکن آوردیم. دیروز هم گفتم و چیزی نسبت به دیروز تغییر نکرده است».

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *