بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شیاطین سرخ آزمون سخت سرمربی جدید لیدز

دیدار معوقه منچستریونایتد و لیدز یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۵۴
منچستریونایتد

منچستریونایتد در بازی امشب مقابل لیدز یونایتد به‌دنبال چهاردهمین برد متوالی‌اش در اولدترافورد است تا بتواند کماکان در رده سوم باقی بماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچستریونایتد در بازی امشب مقابل لیدز یونایتد به‌دنبال چهاردهمین برد متوالی‌اش در اولدترافورد است.

به گزارش ارس فوتبال، تیم ده نفره اریک تن‌هاخ در آخرین بازی خود به سختی با نتیجه 2 بر یک از سد کریستال پالاس گذشت و ترس سفیدها از سقوط با باخت یک بر صفر مقابل ناتینگهام عمیق‌تر شد.

اخراج کاسمیرو 20 دقیقه آخر بازی با پالاس را برای شیاطین سرخ خیلی سخت کرد؛ هرچند با پنالتی برونو فرناندز و دهمین گل لیگ برتری مارکوس رشفورد جلو افتاده بودند و میهمان فقط توانست یکی را جبران کند.

آن باخت‌های ابتدای فصل به برنتفورد و برایتون خاطره‌ای دور برای تیم تن‌هاخ شده و حالا با آسودگی در رده سوم لیگ برتر قرار گرفته‌اند، در سه امتیازی منچسترسیتی که با باخت مقابل تاتنهام فاصله پنج امتیازی‌اش با آرسنال صدرنشین حفظ شد.

چهارمین پیروزی متوالی، یونایتد را برای بازی‌های سخت پیش رو راه می‌اندازد، آنها دو بازی سخت با بارسلونا در لیگ اروپا دارند و باید در فینال جام اتحادیه با نیوکاسل روبه‌رو شوند و این برای تیمی که در 13 بازی خانگی آخر خود برنده بوده، سخت نیست. بازیکنان مربی هلندی در 12 تا از این بازی‌ها حداقل دو گل زده‌اند و با شش گل خورده در خانه بهترین رکورد دفاعی را همراه با نیوکاسل دارند.

منچستریونایتد و لیدز که یکشنبه آینده دوباره در الندرود به مصاف هم می‌روند، در سال‌های دور رقابت شدیدی با هم داشتند، اما حالا سفیدها برای بقا می‌جنگند و سرخ‌ها رویاهای بزرگی در سر دارند.

لیدز این هفته هم طعم باخت را چشید تا بعد از برد هیجان‌انگیز 4 بر 3 مقابل بورنموث در هفت بازی‌اش در لیگ برتر برنده نشده باشد، در نهایت نیز این باخت به اخراج جسی مارش مربی امریکایی تیم منجر شد.

لیدز در رده هفدهم قرار دارد و تنها به‌دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به اورتون که با پیروزی مقابل آرسنال همه را شگفت‌زده کرد، در منطقه سقوط نیست.

علاوه بر این، هفت تا از 9 بازی خارج از خانه آخر لیدز در لیگ برتر به شکست انجامیده و رکورد این تیم برابر سه تیم بالای جدول اصلاً خوب نیست؛ چون از هشت بازی آخرشان یک تساوی و هفت باخت به دست آورده‌اند.

از صعود لیدز به لیگ برتر در سال 2020 این تیم سه باخت و یک تساوی مقابل منچستریونایتد داشته، اما همواره بازی‌هایشان زیبا بوده، آخرین دیدار دو تیم با نتیجه 4 بر 2 به سود یونایتد تمام شد. ضمن اینکه در این مدت منچستریونایتد در اولدترافورد 6 بر 2 و 5 بر یک برنده شده است.

اخبار تیمی
کاسمیرو که در جریان یک دعوای گسترده دستش را روی گلوی ویل هیوز گذاشت، اولین جلسه از محرومیت سه‌جلسه‌ای خود را سپری می‌کند و شاید کار تن‌هاخ در نبود این برزیلی تأثیرگذار سخت شود.

درحالی‌که اسکات مک‌تامینای هنوز به آمادگی کامل نرسیده، احتمالاً به مارسل سابیتزر فرصت اولین حضور در ترکیب اصلی داده شود بعد از آنکه از بایرن‌مونیخ قرض گرفته شد و شنبه بازیکن تعویضی بود. آنتونی مارسیال، دونی فان‌دبیک و کریستین اریکسن مصدوم هستند، اما دیوگو دالو برگشته و جای آرون وان‌بیساکا را می‌گیرد.

میسون گرینوود از اتهام تجاوز و خشونت و ضرب و شتم تبرئه شده، اما شیاطین سرخ رویه خود را دارند، قبل از آنکه درباره آینده این بازیکن 21ساله تصمیم بگیرند.

رابین کخ از محرومیت برمی‌گردد و می‌تواند به اولدترافورد برود، اما آرچی گری، رودریگو، استوارت دالاس، سونی پرکینز و آدام فورشاو بازی نمی‌کنند. کریسنسیو سامرویل آمادگی لازم برای حضور تعویضی مقابل ناتینگهام را داشت و شاید دوباره انتخاب شود.

ترکیب احتمالی

منچستریونایتد: دخئا؛ دالو، واران، مارتینس، شاو؛ سابیتزر، فرد؛ آنتونی، فرناندز، رشفورد؛ وگهورست
لیدز: مسلیر؛ آیلینگ، کخ، کوپر، وابر؛ آدامز، مک‌کنی؛ سینیسترا، آرونسون، گنونتو؛ روتر

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *