بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ذوق زدگی رئیس بارسا پس از فاصله 8 امتیازی کاتالان ها با رئال

خوان لاپورتا : کار تمام نشده ولی بوی قهرمانی می‌آید

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۱
خوان لاپورتا

خوان لاپورتا در رویای قهرمانی بارسلونا در لالیگاست و می‌گوید که حس می‌کند به این عنوان خواهند رسید، هرچند هنوز راه درازی تا پایان فصل باقی‌ مانده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خوان لاپورتا در رویای قهرمانی بارسلونا در لالیگاست و می‌گوید که حس می‌کند به این عنوان خواهند رسید، هرچند هنوز راه درازی تا پایان فصل باقی‌ مانده است.

به گزارش پارس فوتبال، بارسلونا یکشنبه شب توانست سویا را با سه گل شکست دهد و 53 امتیازی شود. بارسا حالا به لطف شکست رئال از مایورکا، هشت امتیاز با تیم مادریدی فاصله دارد و شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود. بارسا آخرین بار سال 2019 قهرمان لالیگا شده و در سال‌های اخیر دو بار رئال و یک بار اتلتیکو قهرمان شده‌اند. به نظر می‌رسد امسال دیگر نوبت قهرمانی بارسلوناست.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، به موندودپورتیوو گفت:

من رویای قهرمانی را در سر دارم و معتقدم در مسیر درستی قرار داریم. مهم نیست صدر جدول باشید، مهم ادامه همین روند است و باید بسیار تلاش کرد که صدر تا پایان فصل حفظ شود. هنوز کار قهرمانی تمام نشده ولی من بوی قهرمانی را حس می‌کنم. از ابتدای فصل همه آرزو داشتیم در پایان هفته بیستم، 53 امتیازی باشیم و فاصله با تیم دوم هشت امتیاز باشد. حالا دقیقا چنین شرایطی داریم و طبیعی است که خوشحال باشیم. با این حال نیاز است فداکار و متعهد باشیم و بیشتر کار کنیم.

لاپورتا در مورد ژاوی گفت:

او کارش را عالی انجام داده است. ژاوی تیمی را تحویل گرفت که مشکلات زیادی داشت و برخی بازیکنانی که افت کرده بودند را کاملا متحول کرده است. او روحیه و تعهد تیمی را به بارسلونا برگرداند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *