بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بلیت رهایی از رم: زانیولو در تست پزشکی گالاتاسرای

نیکولو زانیولو در آستانه عقد قراردادی 4 ساله با گالاتاسرای ترکیه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۶
نیکولو زانیولو

داستان جدایی نیکولو زانیولو از باشگاه رم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به معضل بزرگی برای او و این باشگاه تبدیل شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیکولو زانیولو ستاره رم، قرار است امروز برای انجام تست پزشکی باشگاه گالاتاسرای راهی استانبول شود.

به گزارش پارس فوتبال، داستان جدایی نیکولو زانیولو از باشگاه رم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به معضل بزرگی برای او و این باشگاه تبدیل شد.

این بازیکن پیش از آغاز پنجره زمستانی از مدیران این باشگاه خواست که با درخواست او برای جدایی موافقت کنند و در نهایت توانست آنها را برای این کار متقاعد کند اما زمانی که پیشنهاد باشگاه بورنموث برای جذب او ارائه شد، حاضر نشد با آنها به توافق برسد.

این در حالی بود که مدیران رم با پیشنهاد 30 میلیون یورویی بورنموث موافقت کرده بودند و انتظار داشتند که این هافبک 23 ساله را به فروش برسانند اما مخالفت او باعث عصبانیت آنها و همچنین ژوزه مورینیو شد.

این مربی پرتغالی اعلام کرد که این بازیکن دیگر جایی در تیمش نخواهد داشت. هواداران عصبانی رم نیز به خانه زانیولو حمله کردند و پلیس مجبور به دخالت برای دور کردن آنها شد.

چشم انداز سکونشینی طولانی مدت و شرایط بدی که در شهر رم برای او ایجاد شده بود باعث شد که این بازیکن ایتالیایی تمام تلاشش را برای جدا شدن از جمع بازیکنان جالوروسی به کار بگیرد و حالا گاتزتا دلو اسپورت، کوریره دلا سرا و همچنین فابریتزیو رومانو خبر داده‌اند که او امروز به استانبول پرواز کرده تا در تست پزشکی باشگاه گالاتاسرای شرکت کند.

اگر همه چیز خوب پیش برود، زانیولو قراردادی به ارزش 20 تا 22 میلیون یورو و به مدت چهار سال با این باشگاه امضا خواهد کرد و بند فسخ 35 میلیون یورویی نیز در این قرارداد گنجانده خواهد شد.

به این ترتیب، او به زودی در کنار ستاره‌هایی چون مائورو ایکاردی، دنیس مرتنز و خوان ماتا در ترکیب این تیم به میدان خواهد رفت.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *