بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بغض رضاوند پس از 164 هفته ترکید (عکس)

گلزنی آرش رضاوند برای استقلال برابر نفت مسجدسلیمان پس از 3 سال و 2 ماه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۶
گلزنی آرش رضاوند برای استقلال برابر نفت مسجدسلیمان پس از 3 سال و 2 ماه

آرش رضاوند یکی از بهترین دورانش را در استقلال سپری می کند. بازیکنی که توانسته است رونق خاصی به خط هافبک تیمش بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرش رضاوند که به نظر می رسد در این فصل احیا شده، به زیبایی دروازه نفت را باز کرد.

به گزارش پارس فوتبال، آرش رضاوند یکی از بهترین دوره های حضورش در استقلال را سپری می کند. بازیکنی که از زمان بازگشت به ترکیب تیم، توانسته است رونق خاصی به خط هافبک تیمش بدهد و این روزها تیم ساپینتو هم خوب بازی می کند و هم موقعیت های زیادی خلق می کند.

رضاوند که در دو بازی برابر تراکتور (جام حذفی) و ملوان عملکرد بسیار خوبی در میانه میدان داشت، هفته قبل و در کرمان توانست با انجام حرکات تکنیکی زیبا زمینه ساز گل جعفر سلمانی باشد و امروز نیز نام خودش را در میان گلزنان این فصل استقلال به ثبت رساند.

در همان دقایق ابتدایی بازی بود که کوین یامگا روی ارسال فوق العاده زیبای عارف غلامی از سمت راست به حرکت در آمد. او با عبور از سد مدافع نفت مسجدسلیمان، توپ را با یک پاس زمینی دیدنی به روی دروازه ارسال کرد که رضاوند با حضور به موقع پشت نقطه پناتی، با یک بغل پای دیدنی، توپ را به گوشه دروازه فرهاد مجدکرمانشاهی فرستاد.

گلزنی آرش رضاوند برای استقلال برابر نفت مسجدسلیمان پس از 3 سال و 2 ماه

رضاوند با این گل زود هنگام در دقیقه چهار، باعث شد تا فشار رسیدن به گل اول از روی استقلالی ها برداشته شود و تیم ساپینتو در ادامه نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و موقعیت های زیادی را نیز از دست داد.

رضاوند که از زمان حضور در استقلال تنها یک بار و در دیدار برابر شاهین بوشهر موفق به گلزنی شده بود، پس از گذشت 3 سال و 2 ماه و معادل با 1151 روز، دوباره پایش به گلزنی باز شد.

در ابتدای فصل بود که رضاوند برای لیگ بیست و دوم وضعیت نامشخصی داشت. نکونام و فولاد به شدت در پی جذب این بازیکن بودند که با مخالفت ساپینتو، آرش در استقلال ماندگار شد و حالا این بازیکن، اصرار این دو سرمربی برای در اختیار داشتنش را نشان داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *