بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آنچلوتی در آستانه اخراج از رئال مادريد !

هشدار رئال مادرید به کارلو آنچلوتی ؛ جام جهانی باشگاه ها آخرین فرصت

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۹

فرصت آخر رئال مادرید به آنچلوتی قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌هاست و در غیر این‌صورت ادامه همکاری با خطر مواجه خواهدشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آنچلوتی و رئال مادرید روزهای سختی را سپری می‌کنند و همین باعث شده که جام جهانی باشگاه‌ها از اهمیت خاصی برای آنها برخوردار شود.
این تیم در چند هفته اخیر نتایج چندان خوبی را کسب نکرده و شکست برابر بارسلونا در فینال سوپر جام اسپانیا باعث شد که آنها در شرایط نسبتا بحرانی قرار بگیرند.
بعضی از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که این شکست باعث شده که چند بازیکن ارشد رئال مادرید اعتمادشان به آنچلوتی را از دست بدهند و همین موضوع یکی از دلایل عملکرد نه چندان خوب این تیم در چند هفته اخیر بوده که در نهایت به شکست آنها برابر مایورکا ختم شد.

این در حالیست که نشریه اسپانیایی رلوو نیز خبر داده که مدیران رئال مادرید هم از این شرایط راضی نیستند و در صورتی که آنچلوتی نتواند این تیم را به عنوان قهرمانی جام جهانی باشگاه‌‎ها که در مراکش برگزار خواهد شد برساند، ادامه حضورش روی نیمکت این تیم با خطر جدی روبرو خواهد بود. 
از سوی دیگر، این مربی ایتالیایی نیز معتقد است که تیمش به اندازه کافی تقویت نشده و نبود مهاجم و مدافع کناری مناسب باعث شده که آنها با مشکلات جدی روبرو شوند. از نظر او، رئال نمی‌تواند تنها با 15 یا 16 بازیکن آماده و با توجه به فشردگی مسابقات در شش رقابت متفاوت شرکت کند و موفق باشد.
مصدومیت ستاره‌های این تیم مانند کریم بنزما، تیبو کورتوا، ادر میلیتائو، اورلین شوامنی، داوید آلابا و دیگر بازیکنان این تیم در طول فصل بسیار برای آنها دردسرساز شده و یکی از عوامل اصلی افت عملکرد رئال بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *