بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

امید سرخ پوشان ناامید شد ؛ جذب ستاره ملی پوش منتفی شد

تاتنهام هری کین را به منچستر یونایتد نمی‌دهد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۲

منچستر یونایتد علاقمند به جذب هری کین است اما تاتنهام نمی‌خواهد هری کین را به تیمی انگلیسی واگذار کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هری کین در پایان فصل جاری وارد آخرین سال قراردادش با تاتنهام خواهد شد و همین باعث شده که بسیاری از باشگاه‌ها به فکر ارائه پیشنهاد به او باشند.
عملکرد درخشان این بازیکن در خط حمله تاتنهام توجه بسیاری را از مدت‌ها قبل به خود جلب کرده است. منچسترسیتی سال گذشته سعی کرد او را به خدمت بگیرد اما تاتنهام حاضر به فروش او نبود.
با این حال، خطر از دست دادن این مهاجم انگلیسی باعث شده که بسیاری انتظار داشته باشند که تاتنهام با فروش او در تابستان سال آینده موافقت کند و منچستر یونایتد علاقه بسیاری به استفاده از او در ترکیب تیمش دارد اما بعید به نظر می‌رسد که بتواند مدیران تاتنهام را برای انجام این انتقال متقاعد کند. روزنامه انگلیسی تایمز خبر داده که هری کین تصمیمی برای تمدید قراردادش با تاتنهام ندارد اما این باشگاه هم حاضر نیست او را به هیچ یک از باشگاه‌های لیگ برتری بفروشد چون دوست ندارد که چنین مهاجم قدرتمندی در اختیار رقبایش باشد.
حالا مشخص نیست که آیا رکورددار گلزنی تاریخ این باشگاه قصد دارد این تصمیم مدیران تاتنهام را بپذیرد یا آماده است تا با اصرار و با تکیه بر قدرتی که ورود به آخرین سال قراردادش به او خواهد داد، پیراهن یونایتد یا هر باشگاه دیگری در لیگ برتر را به تن کند.
شیاطین سرخ هم امیدوار هستند که بتوانند با ارائه پیشنهادی جذاب و وسوسه‌انگیز، مدیران تاتنهام را وادار به پذیرش انتقال او به اولدترافورد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *