بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره تراکتور همچنان مصدوم

سیدمحمد حسینی به هوادار هم‌ نمی‌رسد

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰
سیدمحمد حسینی

سیدمحمد حسینی ، مدافع تراکتور که در بازی با ذوب آهن شدیدا مصدوم شد، در بازی برابر هوادار هم نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داستان مصدومیت سیدمحمد حسینی جلوی ذوب آهن را تقریبا همه می‌دانند. اتفاقی که باعث شد کار مدافع تراکتور به بیمارستان بکشد و خوشبختانه مشخص شد که مشکل او چندان جدی نبوده است.

مدافع گچسارانی در طی مدت اخیر منتظر جواب آزمایش‌های خود بود تا مطمئن شود مشکلی برای بازی ندارد. وی که بازی با فولاد را از دست داده بود، باوجود اینکه از دیروز همراه تیم شروع به تمرین سبک کرده، در بازی این هفته تراکتور برابر هوادار نیز قطعا غایب خواهد بود. دیداری که باتوجه به سابقه حضور حسینی در تیم بنفش‌پوش در فصل گذشته می‌توانست برای این بازیکن، دیدار خاصی باشد.

اما شرایط برای مدافع تراکتور در بازی بعدی این تیم پس از هوادار، یعنی دیدار برابر آلومینیوم اراک نیز دقیقا مشخص نیست. برای اینکه حسینی بتواند مقابل اراکی‌ها بازی کند، باید مجدد مورد آزمایش قرار بگیرد تا نتیجه مشخص شود و به نوعی می‌توان گفت حضور وی در مصاف هفته آینده نیز پنجاه – پنجاه است.

این درحالی است که دست پاکو خمز به شدت در پست دفاع وسط خالی است و در دو دیدار اخیر تیمش پس از مصدومیت حسینی، با یک مدافع وسط تخصصی بازی کرده و جالب اینکه از دو بازی، شش امتیاز کامل را گرفته و فقط یک بار گل خورده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *