بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وانش جالب مربی مایورکا به درگیری بازیکنانش با وینیسیوس

خاویر آگیره : از رفتار بازیکنانم با وینیسیوس خوشم نیامد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۷
خاویر آگیره

خاویر آگیره سرمربی مایورکا معتقد است بازیکنان تیمش باید در زمین بهتر رفتار می‌کردند و به نوعی از وینیسیوس حمایت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خاویر آگیره معتقد است بازیکنان تیمش باید در زمین بهتر رفتار می‌کردند و به نوعی از وینیسیوس حمایت کرد.

به گزارش پارس فوتبال، وینیسیوس روز گذشته در بازی رئال مادرید مقابل مایورکا دقایق سختی را پشت سر گذاشت. او هم از روی سکوها شعارهای بعضا نژادپرستانه می‌شنید و هم در زمین مورد آزار و اذیت کلامی بازیکنان مایورکا قرار داشت و بارها نیز روی او مرتکب خطا شدند. به خصوص مافِی و رائیو، دو بازیکن مایورکا، از ابتدای بازی سعی در تحریک وینیسیوس داشتند و بالاخره موفق نیز شدند و وینی یک کارت زرد گرفت.

خاویر آگیره، مربی مایورکا، در پایان بازی گفت:

از برخی رفتار و حرکات بازیکنانم در زمین خوشم نیامد. به من گفته‌اند که وینیسیوس هدف آنها بود و رفتارشان از نظر من اصلا حرفه‌ای نبود. من بارها از بازیکنان در زمین خواسته‌ام که فقط روی فوتبال تمرکز کنند و این نوع رفتارها درست نیست. با آنها در این مورد حرف خواهم زد. در بازی رفت، وقتی وینیسیوس گل زد و رقصید، من خوشم نیامد. بارها وینیسیوس را دیده‌ام که از داور طلب کارت زرد برای بازیکن حریف می‌کند یا زبانش را بیرون می‌آورد و… اما این رفتارها علیه او در زمین درست نبود.

آگیره ادامه داد:

باید در پیروزی‌ها و شکست‌ها شخصیت بالای خودتان را نشان دهید. من مکزیکی هستم و به خوبی از رفتارهای نژادپرستانه مطلعم. باید در زمین احترام بازیکنان رقیب را نگه داشت. من متعلق به دوره‌ای دیگر هستم و در دوران من همیشه بازیکنان در زمین حد و مرزهایی داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *