بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش ستاره بارسا به شادی خاصش پس از گلزنی به سویا

جوردی آلبا : گلی که زدم، پیامی برای هیچکس نبود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۳
جوردی آلبا

جوردی آلبا شب گذشته گل اول بارسا را به سویا زد. گلی که برایش بسیار مهم بود، اما تاکید کرد که گل او پیامی خاص به همراه نداشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جوردی آلبا شب گذشته گل اول بارسا را به سویا زد. گلی که برایش بسیار مهم بود، اما تاکید کرد که گل او پیامی خاص به همراه نداشت.

به گزارش پارس فوتبال، بارسلونا شب گذشته با سه گل سویا را شکست داد و فاصله با رئال مادرید در صدر جدول را به هشت امتیاز رساند. بارسا روی دور پیروزی قرار دارد و حالا مدعی‌تر از همیشه برای فتح لالیگاست.

زننده گل اول بارسا جوردی آلبا بود و با این گل فشار را از روی تیمش برداشت. او که در فصل جاری رقیب بزرگی چون الخاندرو بالده دارد و بیشتر از همیشه روی نیمکت نشسته، در پایان بازی گفت:

بسیار خوشحالم. فصلی بسیار خوب را پشت سر می‌گذاریم و هم خوب بازی می‌کنیم و هم نتایج مطلوبی می‌گیریم. هشت امتیاز فاصله با رئال تضمین قهرمانی نیست، ولی فاصله خوبی محسوب می‌شود و باید به همین روند ادامه داد.

آلبا ادامه داد:

گلی که زدم، پیام خاصی برای هیچکس نبود. من کار خودم را انجام می‌دهم و چه در زمین باشم و چه روی نیمکت، هدفم کمک به بارسلوناست. هر زمان ژاوی به من فرصت بدهد، سعی می‌کنم بهترین بازی را انجام دهم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *