بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استقلال ستاره خارجی جذب می کند؟

تکلیف بمب و ترقه باشگاه استقلال روشن شد!

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۲
استقلال

مدیران باشگاه استقلال در حال مذاکره با دو بازیکن برای اضافه شدن به تیم هستند اما ظاهراً خبری از انفجار بمب در این مجموع نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که برخی رسانه‌ها و حتی شبکه های اجتماعی خبر از ترکیدن بمب نقل و انتقالاتی در باشگاه استقلال می دهند از مدیران این باشگاه خبر می‌رسد فعلا هیچ خبری در این ارتباط قرار نیست اتفاق بیفتد و هیچ بمبی آماده ترکیدن و یا در حال آماده سازی برای انفجار هم نیست.

با توجه به بردهای اخیر استقلال مقابل تیم‌های ملوان و مس کرمان از مدیران باشگاه استقلال خبر می‌رسد اعضای هیئت مدیره با توجه به پرمهره بودن تیم استقلال در همه خطوط به کادر فنی اعلام کرده‌اند به دلیل شرایط مالی باشگاه و البته دیر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی همچنین حضور مهره های پرشمار در پست های مختلف باید تلاش کنند تا با توجه به وضعیت فعلی استقلال با همین نفرات و همین شرایط خوب، لیگ را ادامه دهند.

گرچه از باشگاه خبر می رسد مدیران استقلال در تلاشند تا با استخدام یک هافبک بازیساز آزاد، مشکل خط میانی استقلال را حل کنند اما در این زمینه به دنبال پیدا کردن یک بازیکن ارزان قیمت اما کارآمد هستند. دو نفر هم برای این موضوع انتخاب شده اند اما ظاهراً هر یک بنا به دلایلی از جمله مسائل فنی یا قیمت پیشنهادی دارای شرایط مدنظر باشگاه استقلال و البته ریکاردو ساپینتو نیستند.

استقلال در همین شرایط با نفرات فعلی توانسته طی دو هفته هفت گل مقابل ملوان و مس کرمان به ثمر برساند و ۶ امتیاز کسب کند تا فاصله اش با صدر جدول را به سه امتیاز کاهش بدهد. این در حالی است که تا دو هفته پیش از این، فاصله استقلال تا صدر جدول ۸ امتیاز بود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *